فیلم کوتاه «مورچه» به تهیه‌کنندگی کمال خلیلی، به کارگردانی میلاد فیض الله بیگی و نویسندگی مهدی اصغری روی میز تدوین قرار گرفت.

پایگاه خبری تئاتر: کمال خلیلی تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار این اثر، که پیش از این سابقه‌ی تهیه و تولید فیلم‌هایی را در کارنامه کار خود دارد، انگیزه فعالیت تهیه‌کنندگی‌اش در سینما را حمایت از فیلم‌هایی عنوان می‌کند که از دغدغه انسانی برخوردارند.

میلاد فیض‌الله بیگی از جمله کارگردان‌هایی است که پیش از این با مستند «کولبر» به یک مسئله اجتماعی پرداخته بود. او در این اثر سعی کرده با بررسی مسائل اجتماعی زنان و کودکان با استفاده از چند ماجرای واقعی، موضوعی انسانی را به تصویر بکشد.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «مورچه» روایتی زنی با نام ستاره است که در گذشته بچه نوزادی را از بهزیستی به فرزندی قبول کرده است. او بعد از گذشت پنج سال به بهزیستی برگشته تا بچه را پس دهد؛ حال آنکه دختر بچه پنج ساله از هیچ ماجرایی با خبر نیست. او دلیل عجیبی برای پس دادن بچه دارد...

فیلم کوتاه مورچه

مهدی اصغری ازغدی که نویسندگی این اثر را برعهده دارد نیز، سابقه ساخت چندین کار کوتاه را داشته و هم اکنون در حال پیش تولید فیلم سینمایی «تنفس مصنوعی» است.

فیلم کوتاه «مورچه» با طی کردن مراحل پس تولید خود، برای حضور در جشنواره‌های جهانی آماده می‌شود.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به: تهیه‌کننده: کمال خلیلی، کارگردان: میلاد فیض‌الله بیگی، فیلمنامه‌نویس و مشاور پروژه: مهدی اصغری ازغدی، مدیرفیلمبرداری: میلاد تنید نام، تدوین: الناز عبادالهی، مدیر تولید: محمدرضا خیری، بازیگران: ادرینا رضایی، سحر اقاسی، پانته کی قبادی، منصورصوفی، محمد آقایی، صدابردار: سامان شهامت، گریم: امید گلزاده، موسیقی: بهزاد عبدی، اتالوناژ: مسعود مردان اشاره کرد.