فراخوان ششمین دوره نمایشنامه خوانی مرکز تئاتر مولوی منتشر شد.

پایگاه خبری تئاتر: فراخوان ششمین دوره نمایشنامه‌خوانی مولوی (یادمان صادق صفایی) که از آذر تا اسفند سال جاری در مرکز تئاتر مولوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود، منتشر شد.

فراخوان این دوره از نمایشنامه خوانی مرکز تئاتر مولوی که با یادبود صادق صفایی هنرمند فقید تئاتر و سینما همراه است مشتمل بر سه بخش مسابقه آثار تالیفی دانشجویی، مسابقه آثار ترجمه دانشجویی و آثار مدرسان بوده که متقاضیان بر اساس شرایط عمومی مندرج در فراخوان می توانند نسبت به ثبت نام و ارسال متون پیشنهادی خود تا ۳۰ آبان ماه اقدام کنند.

در این راستا کلیه علاقه‌مندان لازم است فرم شرکت در ششمین دوره نمایشنامه‌خوانی مولوی را از آدرس cultural.ut.ac.ir دریافت کرده و پس از تکمیل آن به همراه یک نسخه pdf نمایشنامه مورد نظر را به آدرس ایمیل دبیرخانه ارسال کنند.

متقاضیان می توانند برای مشاهده متن کامل فراخوان و اطلاع از شرایط شرکت در ششمین دوره نمایشنامه‌خوانی مولوی از طریق لینک https://cultural.ut.ac.ir/gallery/sendfile/dkmtpyxh۷۵۰۶۸۷.pdf و برای دانلود فرم ثبت نام از لینک https://cultural.ut.ac.ir/gallery/sendfile/dkmtpyxh۱۸۵۲۸۹.pdf اقدام کنند.

با وارد کردن آدرس های فوق در مرورگر خود، متن فراخوان و فرم ثبت نام به صورت خودکار دانلود می شود.