کارگردان «زیر خاکی» که چندی قبل خبر توقف ساخت ۱۵ سریال تلویزیونی را اعلام کرده بود، توضیح داد که در پی این اعلام، رییس سیمافیلم با او تماس گرفته و تاکید کرده است که این خبر صحت ندارد.

پایگاه خبری تئاتر: حالا جلیل سامان همانند بسیاری از رسانه ها که در روزهای اخیر این پرسش را مطرح کرده اند، تاکید می کند که اگر این خبر صحت ندارد، چرا از سوی مسوولان تلویزیون رسما تکذیب یا درباره آن توضیح داده نمی شود؟

 نویسنده و کارگردان سریال «زیر خاکی» که چندی پیش نسبت به خبر توقف ۱۵ سریال در دست تولید واکنش نشان داد و از این اقدام صداوسیما انتقاد کرد، اکنون در اظهارنظری تازه، باز هم مسوولان صداوسیما را خطاب قرار می‌دهد.

سامان که مجوز ساخت سریالش را گرفته اما این سریال همچنان کلید نخورده و در مرحله پیش تولید است، در جدیدترین پیامی که در ادامه انتقاد از توقف برخی از سریال‌های در دست تولید، منتشر کرده، نوشته است: «در پی پست اخیرم، آقای رمضان نژاد، رییس سیما فیلم، با من تماس گرفتند و خبر توقف ۱۵ سریال را قویا رد کردند. معمولا چنین اخباری اگر کذب باشند رسما تکذیب می‌شوند و ایشان قانع نشدند که تکذیبیه‌ای صادر کنند. در هر صورت این را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم تحولات مثبتی در پیش باشد و الحمدالله «زیر خاکی» تنها پروژه‌ای نیست که مجوز ساخت گرفته است.»