کامران قدکچیان که از آخرین کار سینمایی اش هفت سال گذشته است ابراز امیدواری کرد بالاخره افراد خانه نشین سینما هم دیده شوند.

پایگاه خبری تئاتر: کامران قدکچیان نویسنده و کارگردان سینما درباره کارهای جدید خود چنین اطلاع‌رسانی کرد: دو فیلمنامه با نام‌های «بن‌بست» و «بچه‌ها» را آماده ساخت دارم و یک فیلمنامه با نام «سفر» را هم در حال نگارش هستم که هر سه سناریو با موضوع اجتماعی نوشته شده‌اند.

وی افزود: از ساخت آخرین فیلمم «جنون» هفت سال زمان می‌گذرد اما طی این سال‌ها حاضر نشدم تن به ساخت کارهای سخیف و بی‌ارزش دهم چون برای خود معیارهایی دارم که از آن کوتاه نخواهم آمد.

کارگردان فیلم «بهشت پنهان» اعلام کرد: متاسفانه شرایط فیلمسازی تغییر کرده و بیشتر افراد به سمت تولیدات سخیف روی آورده‌اند، برای همین فیلمنامه‌هایی که مدنظر من است مورد پسند سرمایه‌گذاران قرار نمی‌گیرد.
قدکچیان تاکید کرد: امیدوارم در مدیریت جدید سینما، شرایط بهبود یابد و شرایطی پیش آید تا فیلمسازانی که سال هاست خانه‌نشین شده‌اند، بتوانند دوباره کار کنند.

وی در انتها تاکید کرد: قبول دارم در وضعیت فعلی کشور ایران ساخت فیلم‌های شاد نیاز است اما باید در نظر داشت سخیف‌سازی را نباید با فیلم‌های ‌طنز مترادف کرد.


منبع: خبرگزاری صبا