نمایش «دست نوشته های اشکان اتابکی» به کارگردانی و نویسندگی محمد میرعلی اکبری با مشارکت فرهنگسرای نیاوران روی صحنه م ‎رود.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «دست نوشته‌های اشکان اتابکی» داستانی‌ست در ژانر اجتماعی، با فضای دراماتیک و پرچالش، به همراه صحنه‌هایی نوستالژیک از دهه‌ی شصت و صحنه‌هایی از رویدادهایی در آینده که همگان مشتاقانه به انتظار نشسته‌اند.

این نمایش، روایتی از لحظات سخت تصمیم گیری، لحظات تلخ انتظار و رویارویی با حقیقت، داستان عشق و جنون، روایت مرگ و زندگی است. داستانی از عشق روجا، دختری که از کودکی عاشق پسری به نام اشکان اتابکی بوده، پسری با ایده‌هایی عجیب برای رقم زدن اتفاقاتی در آینده، حال اشکان سال‌هاست که ناپدید شده و روجا بی‌تابانه به دنبال اوست.

‎محمد میرعلی‌اکبری نویسنده و کارگردان این نمایش است که به تهیه‌کنندگی موسسه هنرگسترحیایی روی صحنه خواهد رفت. امید حیایی نیز مجری طرح است.

‎از جمله بازیگران نمایش «دست نوشته‌های اشکان اتابکی» به ترتیب حروف الفبا می‌توان به میلاد آقاحکیم، ‎حسین جاهد، ‎ریحانه رحیمی، ‎رژین سیروسی، ‎امیرحسین شعبانی، ‎محمدامیرشایگی، ‎میکائیل ضیائی فرد، ‎محمد فتاحی، ‎سینا فرجام، ‎سونیا قاسمی، ‎هلن قنبری، ‎ساناز محمدعلیها، ‎زهرا موسوی، ‎محمد جواد نام نیک و ‎امیرمحمود نورایی آشتیانی اشاره کرد.

گفتنی است نمایش «دست نوشته‌های اشکان اتابکی» از ۱۶ تا ۲۸ آبان، ساعت ۱۹ (۱۲۰ دقیقه) همه روزه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‎رود. علاقمندان می‎توانند برای تهیه بلیت به سایت www. hayaiee. com مراجعه کنند.

‎ «رعایت دستورالعمل‎های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا جهت بازدید الزامی است.»