اولین دوره کارگاه بازیگری متد زیر نظر دکتر مسعود دلخواه در مدرسه تئاتر سه نقطه برگزار می شود اجرای 2 نمایش کودک در فرهنگسرای فردوس

پایگاه خبری تئاتر:  مدرسه تئاتر سه نقطه در نظر دارد جلسه تعیین سطح اولین دوره کارگاه بازیگری متد در سال 93 را 25 مهر ماه برگزار نماید.
متد اکتینگ یعنی تمام تکنیک ها، روش ها و آموزه هایی که یک بازیگر برای ارائه یک نقش باورپذیر به آن نیاز دارد. این شیوه در قرن اخیر به عنوان فراگیرترین و موفق ترین شیوه بازیگری در تئاتر و سینمای جهان شناخته شده است.

علاقه مندان برای پیش ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ی 88952440 تماس بگیرند و یا به نشانی میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، بعد از خیابان فلسطین، خیابان کبکانیان، نبش کوچه مرتضی زاده، مدرسه تئاتر "سه نقطه" مراجعه کنند.

 

اجرای تئاتر «خورشید غدیر» در فرهنگسرای فردوس
 

تئاتر دانش آموزی «خورشید غدیر» همزمان با دهه ولایت و در آستانه فرا رسیدن عید سعید غدیر خم در فرهنگسرای فردوس اجرا می شود.

 نخستین اجرای تئاتر دانش آموزی «خورشید غدیر» روز گذشته جمعه 18 مهرماه همزمان با برنامه شب نشینی به نویسندگی و کارگردانی شیوا کاتوزیان برگزار شد.

دو اجرای دیگر این تئاتر دانش آموزی امروز شنبه و فردا (19 و 20 ) مهرماه ساعت 10 با موضوع ولادت حضرت علی (ع) میزبان عموم علاقمندان و بازدیدکنندگان است.

فردوس میزبان نمایش شاد و موزیکال «جعبه سحرآمیز»

نمایش شاد و موزیکال «جعبه سحرآمیز» به نویسندگی و کارگردانی مهرداد قرآن کیش از هفدهم مهرماه در فرهنگسرای فردوس به روی صحنه رفت.
 
 نمایش شاد و موزیکال «جعبه سحرآمیز» با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان و آموزش نکاتی به آن ها از طریق نمایش تا سوم آبان ماه (همه روزه به جزء روزهای تعطیل) ساعت 16 میزبان عموم علاقمندان است.

 «جعبه سحرآمیز» روایت قصه‏ ای است که در آن، پسربچه ای بازیگوش هر روز تمام وقت خود را به تماشای کارتون می گذراند پس از چندی او تبدیل به یکی از شخصیت های کارتونی می شود و دردسرهای جدیدی برایش آغاز می شود؛ علاقه ‏مندان به نمایش کودک می‏توانند با حضور در فرهنگ‏سرای فردوس شاهد این ماجرا باشند.

گفتنی است؛ این تئاتر شاد و موزیکال با هنرمندی مهرداد قرآن کیش، میثم بهره مند و نیلوفر ابراهیمی اجرا می شود.

علاقه مندان برای تهیه و رزرو بلیت این نمایش می توانند به فرهنگ سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44081039 تماس گرفته و یا به تارنمای ferdos.farhangsara.ir مراجعه کنند.