دو چهره معروف هالیوودی قصد دارند یک داستان جاسوسی متعلق به ۶۰ سال پیش را روی پرده سینماها بیاورند

پایگاه خبری تئاتر: بن استیلر و کیت بلانشت همراه شده‌اند تا سریال تلویزیونی جاسوسی «قهرمان‌ها» محصول دهه شصت میلادی را تبدیل به یک فیلم سینمایی کنند.

علاوه بر نقش‌آفرینی در این فیلم، استیلر آن را کارگردانی و تهیه هم می‌کند. استیلر از طریق شرکت خودش رد آور پروداکشنز و بلانشت از طریق شرکتش درتی فیلمز در این پروژه به عنوان تهیه‌کننده حضور خواهند داشت.

فیلم «قهرمان‌ها» که قصد دارد به سریال تلویزیونی ساخته دنیس اسپونر وفادار بماند، داستان سه مامور سازمان ملل را دنبال می‌کند که هواپیمای‌شان در هیمالیا سقوط می‌کند.

بعد از اینکه یک تمدن پیشرفته که به صورت مخفی در تبت زندگی می‌کند آن‌ها را نجات می‌دهد، آن‌ها قابلیت‌های هوشی و فیزیکی تقویت‌شده‌ای کسب می‌کنند. آن‌ها به دنیای خارجی بازمی‌گردند و از قابلیت‌های ابرانسانی خود برای برقراری قانون و عدالت استفاده می‌کنند.

بلانشت در بیانیه‌ای گفت: «قهرمان‌ها» یک الماس فراموش‌شده است که می‌تواند همانطور که سریال قدیمی با ما ارتباط برقرار کرد، نسلی جدید را هیجان‌زده کند. من مدت‌هاست که منتظر کار کردن با بن به عنوان کارگردان و بازیگر بوده‌ام. او یکی از انعطاف‌پذیرترین کارگردان‌هایی است که امروز کار می‌کند.

استیلر هم با شوخ‌طبعی همیشگی خود اضافه کرد: من مدت‌هاست که یکی از هواداران بزرگ کیت بوده‌ام. امیدوارم این پروژه کمک کند تا مردم بالاخره او را جدی بگیرند.

بلانشت در حال حاضر مشغول تهیه فیلم درام «تار» ساخته تاد فیلدز است و اخیراً فیلمبرداری «سرزمین‌های مرزی» که اقتباس ای لای راث از یک بازی ویدیویی است را به اتمام رساند.

او در پروژه بعدی‌اش در تریلر «کوچه کابوس» ساخته گیرمو دل‌تورو دیده می‌شود و همچنین در «به بالا نگاه نکن» آدام مک‌کی برای نت‌فلیکس نقش‌آفرینی کرده است.

استیلر در حال حاضر دارد روی سریال تریلر «جدایی» برای اپل پلاس کار می‌کند که خودش آن را کارگردانی کرده و همراه با آدام اسکات و پاتریشا آرکت در آن بازی می‌کند. او همچنین قرار است «مرد کیسه‌ای» را بر پایه پادکستی از ریچل مدو کارگردانی کند و روی صندلی کارگردانی «لندن» با بازی اسکار آیزک و «صحرای مرتفع» با بازی آرکت بنشیند.