مستند سینمایی «مسیرهای زنانه» به کارگردانی مرجان خسروی، تولید مشترک ایران و اسپانیا حائز حمایت مالی(فاند) جشنواره‌ معتبر و بین المللی هات داکس کانادا شد.

پایگاه خبری تئاتر: جشنواره‌ مستند هات داکس بزرگ‌ترین رویداد فیلم مستند و بازار فیلم در آمریکای شمالی و از جمله جشنواره‌های مورد تایید آکادمی اسکار است که هر ساله با هدف تشویق و ترغیب فیلمسازان بومی، در قالب حمایت مالی موسوم به (Cross Currents) از تعداد محدودی پروژه‌های در دست تولید کشورهای مختلف، حمایت می‌کند.

صندوق حمایت مالی «Cross Currents» با همکاری کمپانی نتفلیکس و بنیاد پانیکارو، تنها از چهار پروژه مستند بین‌المللی حمایت کرده که پروژه‌ی مستند «مسیرهای زنانه» از ایران، یکی از این چهار پروژه‌ سینمایی است.

پروژه ­هایی که این حمایت مالی را دریافت می‌کنند در بخش فروم (پیچینگ) جشنواره‌ی هات داکس 2022 حضور خواهند داشت و از یک سال فلوشیپ جشنواره برخوردار می­شوند.

عرضه و پخش جهانی «مسیرهای زنانه» بر عهده ­ی میلاد خسروی است و از دیگر عوامل می­ توان یه تهیه ­کنندگان: میلاد خسروی، مهدیه سادات محور، استفانی ون لوکوویچ، فیلم­بردار: مهدی آزادی، صدابردار: عباس رفیعی، تدوینگر: لقمان سخنور و مشاور رسانه­ ای: علی کشاورز اشاره کرد.

جشنواره بین‌الملی مستند هات داکس از 28 آوریل تا 6 می ( ۸ تا ۱۸ اردیبهشت) در شهر تورنتو برگزار خواهد شد.