نمایشنامه «آنا کارنینا» نوشته نیلو کروز و کارگردانی افشین اخلاقی شنبه سوم آبانماه با نقش خوانی هنرمندانی چون همایون ارشادی، حسن جوهرچی، مریم بوبانی، رامسین کبریتی و... به نفع بنیاد خیریه یاران برکت مهر خوانش می شود.

پایگاه خبری تئاتر:  نمایشنامه‌خوانی «آنا کارنینا در استوا» نوشته نیلو کروز به کارگردانی افشین اخلاقی سوم آبان‌ماه به نفع بنیاد خیریه یاران برکت مهر خوانش می شود.

در این اجرای خیریه هنرمندانی چون همايون ارشادی، حسن جوهرچی، مريم بوبانی، رامسين كبريتی، علي تاجمير، الهه اصغری، ياسمين اسدی و علی اميری نقش‌خوانی خواهند کرد.

نمایشنامه «آنا کارنینا در استوا» نوشته نیلو کروز نویسنده کوبایی تبار است که در امریکا زندگی می کند. این نمایشنامه با ترجمه علی پورعیسی سال 92 از سوی نشر نیلا روانه بازار کتاب شده است. این اثر یک نمایشنامه شاعرانه است که داستان آن درباره قصه گویی است که وارد یک کارخانه سیگارسازی در فلوریدا شده و با خواندن داستان «آنا کارنینا» برای کارگران کارخانه فضای جدیدی را برای آنها به وجود می آورد.

«پیرمردی با بال های بزرگ» و «برهوت عشق» از آثار نیلو کروز است که تاکنون به فارسی ترجمه شده اند. نمایشنامه «آنا کارنینا در استوا» در سال 2002 ميلادی منتشر شده بود و در سال 2003 نیز جايزه ادبی پوليتزر را در رشته نمايشنامه‌نويسی کسب کرد.

امید کرامتی آهنگساز این اجرای نمایشنامه خوانی است که شنبه 3 آبانماه ساعت 19 در باغ موزه قصر اجرا می شود.