نمایش «آهای تو دیگه کی هستی؟!» کار عادل بزدوده که داستان آن روایت غازی است که از خودش ناراضی است‌ از اوایل دی ماه به صحنه می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر:  این اثر نمایشی که سال‌ها پیش به کارگردانی عادل بزدوده و با طراحی صحنه کامبیز صمیمی مفخم اجرا شده است‌، قرار است در مرکز کانون پرورش فکری کودک و نوجوان به صحنه برود.

عادل بزدوده گفت: به تازگی این نمایش را در جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک اجرا کردیم در چهار اجرایی که در جشنواره داشتیم از صدای ضبط شده 22 سال پیش استفاده کردیم اما قرار است برای اجرای عمومی این کار از صدا گروه جدید استفاده کنم به همین دلیل به کار و زمان بیشتری نیاز داریم.

این کارگردان خاطرنشان کرد: دوست داشتم اجرای عمومی‌مان را هم با صدای قدیمی و با فضای نوستالژیک کار کنم،‌ چرا که واقعا نسلی که 22 سال پیش در این نمایش صداپیشگی کردند، خیلی عالی این کار را انجام دادند اما می‌خواهم توانمندی‌های گروه‌مان را هم بالاتر ببرم و نمی‌خواهم این فرصت را از بچه‌هایی که با من هستند، بگیرم.

بزدوده درباره مخاطبان و داستان «آهای تو دیگه کی هستی؟!» گفت: مخاطبان اصلی این کار بچه‌ها هستند و ماجرا درباره این موضوع است که اگر خودت را بهتر بشناسی و به توانمندی‌هایت ایمان داشته باشی لازم نیست که خودت را عوض کنی.

او درباره داستان این نمایش که با استفاده از تکنیک سایه اجرا می‌شود، توضیح داد: داستان درباره غازی است که از خودش و ظاهرش بدش می‌آید و فکر می‌کند اگر اعضا بدن سایر حیوانات را قرض بگیرد، می‌تواند زیباترین حیوان شود ولی در آخر متوجه اشتباهش می‌شود.

عادل بزدوده در بخش پایانی سخنانش اظهار امیدواری کرد: با ثبات مدیریت مرکز کانون پرورش فکری کودک و نوجوان بتوانم نمایشنامه‌هایی را که چندین سال پیش نوشته‌ام دوباره به صحنه بیاورم و همچنین امیدوارم هنرمندانی که در این عرصه فعالیت داشته‌اند و از صحنه دور مانده‌اند، بار دیگر فعالیت‌شان را از سر بگیرند.