گروه «بدن دیوانه» نمایش «گِل» را طی هفته فرهنگی ایران در تونس، در این کشور آفریقایی روی صحنه می‌برد.

پایگاه خبری تئاتر: یاسر خاسب سرپرست گروه تئاتر «بدن دیوانه» درباره سفر به کشور تونس گفت: قرار است در پایتخت کشور تونس که شهر تونس است، نمایش «گل» را در قالب 2 اجرا روی صحنه ببریم. این اجراها طی برگزاری هفته فرهنگی ایران در کشور تونس هستند که علاوه بر اجرای تئاتر که بر عهده گروه «بدن دیوانه» است، هنرمندان عرصه‌های موسیقی و هنرهای تجسمی نیز در آن حضور دارند.


این بازیگر و کارگردان جوان تئاتر درباره تاریخ برگزاری هفته فرهنگی ایران در تونس افزود: این هفته فرهنگی از روز دوشنبه 21 مهرماه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

سرپرست گروه تئاتر «بدن دیوانه» درباره احتمال اجرای پرفورمنس «تناهنگ» با موضوع داعش در کشورهای عربی، یادآور شد: فستیوالی در کشور عراق برگزار می‌شد که به دلیل درگیری‌های رخ داده برگزاری آن مشخص نیست. امیدوارم که این فستیوال بار دیگر در کشور عراق برگزار شود و در آن صورت به طور حتم پرفورمنس «تناهنگ» را در عراق روی صحنه خواهیم برد.

یاسر خاسب پیش از این با آثاری چون «هدیه مرموز» و «گل» علاوه بر اجرای عمومی در ایران، در کشورها و فستیوال‌های بین‌المللی مختلف اجرا داشته است. وی چندی پیش در فضای باز مجموعه تئاتر شهر پرفورمنس «تناهنگ» را با همکاری هانیبال یوسف و به شکل دوئت پیانو و بدن اجرا کرد.