طی حکمی از سوی رئیس سازمان سینمایی، هاشم میرزاخانی به سمت مدیرعامل موسسه سینما شهر منصوب شد.

پایگاه خبری تئاتر: طی حکمی از سوی محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی، هاشم میرزاخانی به سمت مدیرعامل موسسه سینما شهر منصوب شد.

متن حکم وی به این شرح است:

«جناب آقای هاشم میرزاخانی

نظر به تعهد، تخصص و تجربه، شما را به سمت مدیرعامل موسسه سینما شهر منصوب می‌نمایم.

حمایت از استانداردسازی و ارتقای فناوری تجهیزات سمعی و بصری سالن‌های سینما و نمایش و روزآمدسازی آنها، حمایت از ارتقای فنی تولیدات سینمایی، تلاش برای ساخت سینماهای جدید و بازسازی سینماها، توجه به عدالت فرهنگی و رویکردهای حمایتی در استان‌ها و مناطق محروم، کمک به راهبری مدیریت توسعه زیرساخت‌های سینمایی، اقدام به حمایت، مساعدت و تلاش در راستای اهداف موسسه به منظور ایجاد، احیا و استمرار فعالیت صنعت سینمایی کشور به ویژه در حوزه ساخت و احداث سالن‌های جدید نمایش و سینماها و … از جمله مهم‌ترین ماموریت این موسسه در دوره جدید است.

امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و در پرتو همکاری و تعامل با همه معاونت‌ها و ادارت کل سازمان سینمایی، نهادها و مراکز سینمایی و دستگاه‌های اجرایی کشور در مسیر تجهیز، توسعه زیرساخت‌ها و ارتقای فناوری‌های نوین سینما و حمایت و کمک به سینماهای کشور موفق باشید.

همچنین، شایسته می دانم از تلاش‌ها و خدمات ۳۲ ساله آقای مجید مسچی در عرصه توسعه سینمای کشور قدردانی نمایم.»

هاشم میرزاخانی فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشکده صدا و سیماست که پیش از این، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره موسسه تصویر شهر، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره انجمن سینمای جوانان ایران، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری رسانه‌ای رزمندگان اسلام، مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و … بوده است. وی همچنین، دبیر هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر، قائم مقام اجرایی بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، دبیر جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران طی چهار دوره و … بوده است.