طراحان نمایش «فرودگاه، پرواز شماره ۷۰۷» به کارگردانی کوروش سلیمانی معرفی شدند.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «فرودگاه، پرواز شماره ۷۰۷» قرار است به زودی اجرای خود را در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کند. این اثر نمایشی نوشته احمدرضا احمدی نویسنده و شاعر شناخته شده کشورمان است که برای اولین بار روی صحنه می‌رود.

گروه طراحان این اثر نمایشی با یادی از زنده یاد آیدین الفت معرفی شدند که عبارتند از طراح صحنه و لباس: سینا ییلاق بیگی، طراح نور: رضا خضرایی، طراح لباس: مژگان عیوضی، طراح گرافیک: مجید کاشانی، عکاس و سازنده تیزر: مصطفی قاهری، طراح صدا: سهراب کرم رودی.

در این همین ارتباط سلیمانی درباره همکاری با آیدین الفت گفت: زنده یاد آیدین الفت در نمایش‌های پیشین گروه به عنوان طراح یا مشاور صدا حضور داشت و طبق صحبت‌های ضمنی که با هم داشتم، قرار بود این همکاری ادامه پیدا کند و در نمایش «فرودگاه، پرواز شماره ۷۰۷» نیز در کنار ما باشد که متاسفانه او را که از خلاق‌ترین هنرمندان تئاتر در عرصه طراحی صدا بود به دلیل بیماری کرونا از دست دادیم. از این رو برای گرامیداشت خاطره این هنرمند، گروه طراحان نمایش با یادی از آیدین الفت معرفی می‌شوند.

رضا بهبودی، فریبا کامران، کامبیز امینی، محمدرضا آزادفرد، محمد طیب طاهر، سیامک ادیب، علی باروتی، مطهره ابراهیمیان و با صدای کوروش سلیمانی بازیگران نمایش «فرودگاه، پرواز شماره ۷۰۷» هستند.

این اثر نمایشی از ۱۸ آذر ماه در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.