علی مرادخانی، معاون هنری وزیر ارشاد، شب گذشته، میهمان نمایش «p2» شد و اجرای فعلی این نمایش را در مقایسه با اجرای جشنواره تئاتر فجر پخته‌تر و دیدنی‌تر دانست.

پایگاه خبری تئاتر: علی مرادخانی که شب گذشته میهمان نمایش p2 شده بود گفت: اجرای فعلی که به روی صحنه می رود نسبت به اجرایی که در جشنواره دیده بودم خیلی پخته تر و فوق‌العاده شده بود و نشان می‌داد که همه عوامل زحمت بسیاری کشیده بودند و اصولا تئاتر هم یعنی همین که بتوانیم بین اسطوره، تصورات ذهنی و مسائل امروزمان پیوند بزنیم.

وی افزود: خاصیت تئاتر، پرداختن به مسائل روزمره و امروزی زندگیست و هنرش در این است که از کنار چیزهایی که همگی به سادگی از آن می‌گذرند، نگذرد و برروی مسائل بایستد و به آن نگاه هنری داشته باشد.

مرادخانی ادامه داد: ما به عنوان سیاستگذاران و مسئولان جامعه هنری که فعالیت های هنری را برای عرضه عمومی آماده می‌کنیم،‌ وظیفه داریم که همه جور نگاه را بر روی صحنه قابل مشاهده کنیم و در نهایت در معرض قضاوت و داوری اجتماعی قرار بدهیم و زمینه را آماده کنیم تا همه کسانی که نظر دارند چه مثبت، چه منفی، چه منتقد و چه موافق حرف هایشان را بزنند.

معاون هنری وزیر ارشاد در خصوص طراحی صحنه نمایش گفت: در تئاتر امروز، خیلی مهم است که از آنچه داریم به نحو احسن و درست استفاده کنیم و خوشبختانه در این نمایش، این استفاده بهینه صورت گرفته بود؛مثلا حرکت‌هایی در نمایش بود مثل وقتی که ضحاک از بالای صحنه به پایین می آید و حرکت های دیگری از این قبیل که هرکدام نماد هستند و معنی دارند و چقدر خوب است که ما در یک لحظه یا یک کلام و مدت زمان کوتاه بتوانیم بالاترین سود را از وضعیتی که وجود دارد ببریم.

در اجرای چهارشنبه شب p2  که با استقبال علاقمندان و هنرمندان روی صحنه رفت، هنرمندانی چون محمد رحمانیان، محمد چرمشیر، حسن معجونی و اشکان خطیبی حضور داشتند.