نمایش «روزها در راه» به کارگردانی سما موسوی مراحل پایانی تمرین را سپری می کند.

پایگاه خبری تئاتر: «روزها در راه» یک تئاتر اتوبیوگرافی است که در این تجربه سه سوژه‌ (بازیگران نمایش) برای بررسی انتخاب شده‌اند و با فکت‌های مستند درباره زندگی‌ خود صحبت می‌کنند. این اثر نمایشی به کارگردانی سما موسوی و تدوین متن مونا احمدی مراحل پایانی تمرین را سپری می‌کند.

وجوه مشترک زندگی این سه نفر، تفاوت‌های‌شان، انتخاب‌هایی که مسیر زندگی آنها را از هم جدا کرده و همچنین جبری است که باعث شده به ناچار طور دیگری زندگی کنند که همه‌ اینها قصه‌هایی‌ است که در نهایت به مسیر گردآوری و تدوین متنِ اجرا شکل داده‌ است.

«روزها در راه» به دنبال یک سال پژوهش و گفتگو با سوژه‌های مورد نظر تمرین و ساخته شده و دومین همکاری نویسنده و کارگردان نمایش به شمار می‌رود.

عوامل این نمایش عبارتند از پژوهشگر و کارگردان: سما موسوی، تدوین متن: مونا احمدی، مشاور کارگردان‌ و طراح تصویر: علی‌یار راستی، دستیار و برنامه‌ریز: رها شیرازی، انتخاب لباس: نسرین خرمی، طراح پوستر و مواد تبلیغی: هما ایرانی، مدیر پروژه: بابک احمدی.

موسوی پیش از این نمایش‌های «به زبان خواب» ۱۳۹۸، «آدم‌هایی که نمی‌بینیم» ۱۳۹۷، «یرما» ۱۳۹۳ و «سفر زمستانی و یک داستان بی‌ربط» ۱۳۹۱ را کارگردانی کرده است.

اطلاعات مربوط به معرفی بازیگران نمایش و زمان و مکان اجرا ظرف روزهای آینده اعلام می‌شود.

«روزها در راه» برگرفته از کتاب شناخته شده‌ای نوشته شاهرخ مسکوب و حاوی روزنوشت‌های این نویسنده صاحب‌نام ایرانی است.