نمایش "خانه خورشید " نوشته و کارگردانی شهرام کرمی که برای کودکان و نوجوانان در مرکز تولید تئاتر و تئاتر و عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه است روز جمعه 2 آبان به کار خود پایان می دهد.

پایگاه خبری تئاتر:  این نمایش که با استقبال گسترده خانواده ها و مدارس و مهدهای کودک روبرو شده هر روز غیر از شنبه ها در ساعت 18 روی صحنه می رود و در آن هنرمندانی همچون آرش نوذری، سید علیرضا دری، مینووش رحیمیان، مریم آشوری، روژان کردنژاد، روح‌الله زندی فرد به ایفای نقش می پردازند.

این نمایش داستان مرغ دریایی به نام ماشک است که به دلیل بیماری مادرزادی نمی تواند پرواز کند او که در جمع خانواده و دیگر مرغان دریایی زندگی می کند با آمدن یک مرغ دریایی تازه وارد به پرواز امیدوار می شود و با امیدواری بال می گشاید...

این نمایش به عنوان جدیدترین نمایش گروه تئاتر شایا با آهنگسازی سیاوش لطفی و طراحی صحنه امیرحسین دوانی و طراحی لباس روشنک کریمی طی هفته گذشته با استقبال چشمگیر تماشاگران روبرو شد به طوری که با دو اجرای صبح ویژه مدارس و یک اجرای بعد از ظهر ویژه خانواده ها هفته پرکاری را پشت سر گذاشت.

در گروه کارگردانی این نمایش احمد رشیدی دستیارکارگردان و برنامه ریز، حمید رضا صفوی برنا مدیر صحنه و  زهرا شایان فر روابط عمومی، علی ضیایی منشی صحنه، رژین دلفان امور اجرایی و  عکاس امیر خدامی و رژین دلفان هستند.

علاقه مندان می توانند از طریق شماره های 09191080431 و 88321572 نسبت به رزرو اجرا اقدام کنند. مرکز تولید تئاتر و تئاترعروسکی کانون در نشانی بلوار کشاورز، خیابان حجاب،داخل پارک لاله واقع شده است.