نمایش "خانه خورشید " کار گروه تئاتر شایا روز سه شنبه 29 مهر ویژه هنرمندان و منتقدان تئاتر روی صحنه می رود.
پایگاه خبری تئاتر: نمایش "خانه خورشید" در آخرین هفته اجرای خود در مرکز تولید تئاتر و تئاتر و عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میزبان هنرمندان و منتقدان تئاتر خواهد بود.

این نمایش که تا جمعه 2 آبان اجرا می شود رو زسه شنبه 29 مهرماه 93 ساعت 18 برای هنرمندان و منتقدان تئاتر اجرا می شود.

آرش نوذری، سید علیرضا دری، مینووش رحیمیان، مریم آشوری، روژان کردنژاد، روح‌الله زندی فرد بازیگران این نمایش هستند که با کارگردانی و نویسندگی شهرام کرمی برای کودکان و نوجوانان تولید شده است و با استقبال گسترده تماشاگران و خانواده ها روبرو شده است.

خانه خورشید که بر اساس داستان جاناتان مرغ دریایی نوشته شده ، در فضایی شاد و فانتزی ، امید و حرکت برای پیروزی را به کودکان می آموزد.

آهنگسازی این نمایش را سیاوش لطفی و طراحی صحنه را امیرحسین دوانی ، طراحی لباس را روشنک کریمی انجام داده اند و در گروه کارگردانی نیز احمد رشیدی دستیارکارگردان و برنامه ریز، حمید رضا صفوی برنا مدیر صحنه و  زهرا شایان فر روابط عمومی، علی ضیایی منشی صحنه، رژین دلفان امور اجرایی و  عکاس امیر خدامی و رژین دلفان همکاری دارند.

علاقه مندان می توانند از طریق شماره های 09191080431 و 88321572 نسبت به رزرو بلیط های این نمایش اقدام کنند. مرکز تولید تئاتر و تئاترعروسکی کانون در نشانی بلوار کشاورز، خیابان حجاب،داخل پارک لاله واقع شده است.