فیلم کوتاه «همانطور که قدم می زدم متوجه شدم» به کارگردانی سورنا بایراملو آماده نمایش و حضور در جشنواره‌های بین‌المللی شد.

پایگاه خبری تئاتر: فیلم کوتاه «همانطور که قدم می‌زدم متوجه شدم» به کارگردانی سورنا بایراملو و تهیه‌کنندگی شرکت فن‌آوران تجارت پویا به مدیریت حسن رحیمی پس از پایان مراحل فنی آماده نمایش و حضور در جشنواره‌های بین المللی شد.

سورنا بایراملو کارگردان جوان ۱۸ ساله، فعالیت خود را از هفت سالگی و با بازی در فیلم «تلفن همراه رئیس جمهور» ساخته علی عطشانی آغاز کرد. او پیش از این تجربه ساخت سه فیلم کوتاه «حسرت»، «گربه ماهی» و «جوش» را در کارنامه خود دارد و جوایز بین‌المللی متعددی از جشنواره‌های مختلف از جمله جشنواره کلکته هندوستان، ویند، باهاما، ترومسو، شارجه و ... را برای ساخت این سه فیلم دریافت کرده است.

وی همچنین در فیلم‌های «پدر آن دیگری»، «بیست و سه نفر»، «آقای الف»، «جزیره گنج» و سریال «گروهان بلال» ایفای نقش کرده است.

«همانطور که قدم می‌زدم متوجه شدم» چهارمین فیلم سورنا بایراملو است که با توجه به موضوع خاص فیلم پیش‌بینی می‌شود مورد توجه جشنواره‌های بین‌المللی قرار گیرد و جوایزی را از آن خود کند.

محمد کرمی و مهدی مشهدی‌زاده از بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از مجری طرح: مهدی بایراملو، مدیر تصویربرداری: محمود عطشانی، مدیر تولید: سعید دلاوری، دستیار کارگردان و برنامه ریز: حسین ترک‌جوش، تدوین: احسان اکبری، طراح گریم: هانیه کریمی، مدیر صدابرداری: اشکان پورتاجی، طراح صحنه و لباس: لادن باقری، دستیار تصویربردار: ارسلان زارعی، دستیار صدابردار: مرتضی جعفری، منشی صحنه: نرگس امیراصلانی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: شهریار امیری، مدیر تدارکات: اردلان ترک‌جوش، حمل و نقل: مسعود سروری، تهیه‌شده در بیتا فیلم تهران.