نمایش «پیوند خونی» به کارگردانی اشکان صادقی تا ۱۰ بهمن ماه در مجموعه خانه هنر آبان روی صحنه است.

پایگاه خبری تئاتر: «پیوند خونی» به کارگردانی اشکان صادقی و براساس متنی از آثول فوگارد در مجموعه خانه هنر آبان روی صحنه رفته است.

آثول فوگارد نویسنده، رمان‌نویس، نمایشنامه‌نویس، بازیگر و کارگردان شناخته شده آفریقای جنوبی «پیوند خونی» را بیش از پنجاه سال قبل نوشته و اجراهای متعددی از آن بر صحنه رفته‌است. اشکان صادقی در اجرای اخیر برداشت تازه‌ای از این اثر فوگارد ارائه کرده است.

اشکان صادقی و علیرضا مؤیدی بازیگران این نمایش هستند، سعید خرمیان و پردیس پیراهش گروه موسیقی را تشکیل می دهند و محمدجواد ملک زاده نیز دستیاری کارگردان را عهده دار است. طراحی صحنه این نمایش توسط کورش آصف وزیری انجام شده است.

اشکان صادقی پیش از این «گوژپشت نتردام» را ۱۳۹۷ در سالن باران، «یرما» را ۱۳۹۵ در سالن حافظ، «آه پدر بیچاره» را ۱۳۹۲ در تماشاخانه انتظامی و «گون گولا» را سال ۱۳۹۳ در تماشاخانه انتظامی به صحنه برده است.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از مدیر اجرایی: رضا گنجی، منشی صحنه: سارا سعادت‌ نیا، مدیر صحنه: حامد لطفی، مشاور پروژه: محمد رضا بهشتیان، طراح صحنه: کورش آصف وزیری، طراح گریم: ترنج وزرایی، طراح لباس: اکرم بایه، دستیاران لباس: دریا اسدی، فاطمه بابایی، عکاس: مونا فاضلی، طراح پوستر: غزل امین نیا، ساخت تیزر: حسین وهاج.

«پیوند خونی» در مجموعه خانه هنر آبان از ۱۹ دی تا ۱۰ بهمن هر شب ساعت ۱۹ روی صحنه می رود.