مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شب گذشته میزبان بیش از 130 هنرمند ، پژوهشگر و نویسنده شناخته شده تئاتر و تئاتر عروسکی و کودک و نوجوان در اجرای نمایش "خانه خورشید " شد.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش "خانه خورشید" نوشته و کارگردانی شهرام کرمی که روز پنجشنبه اول آبان 1393 در دو نوبت روی صحنه رفت در اجرای دوم خود میزبان چهره های شناخته شده و دوست داشتنی بچه ها، اساتید، کارگردانان ، نویسندگان و منتقدان تئاتر و تئاتر عروسکی و کودک و نوجوان شد که در گردهمآیی صمیمی به تماشای نمایش نشسته و با بازیگران و دست اندرکاران این نمایش به گفت و گو پرداختند.

داوود کیانیان، مجید قناد، مریم معترف، کریم اکبری مبارکه، اصغر همت، مسلم قاسمی، ناصح کامکاری، حسین موذن، مجتبی مهدی،علی سلیمانی، منوچهر اکبرلو، بهرام جلالی پور، مهدی فرشیدی سپهر، شکرخدا گودرزی،عباس جهانگیریان، مجید امرایی، پونه عبدالکریم زاده، ماندانا عبقری ، سلما سلامتی، سیروس همتی، محمد رضا الوند، علی رضا دهقانی، جلال تجنگی، مریم اکبری، سامان خلیلیان، حسین چراغی پور و بسیاری دیگر از هنرمندان تئاتر کودک و نوجوان از جمله مهمانان این اجرای ویژه بودند.

در پایان این اجرا حاضران در سالن با تشویق های پیوسته از شهرام کرمی خواستند تا روی صحنه حاضر شود. این کارگردان تئاتر نیز گفت: تا کنون در پایان اجرای هیچ کدام از نمایش هایی که کارگردانی کرده ام روی صحنه نیامده بودم اما از این که امشب در جمع خانواده خودم، خانواده تئاتر هستم خیلی خوشحالم. امشب هنرمندان زیادی در سالن حضور دارند که اگر بخواهم از تک تک شان یاد کنم باید بیشتر  از 130 تن را معرفی کنم.

وی  اجرای این نمایش را به تمامی هنرمندان و صاحبنظران تاثیرگذار بر هنرهای نمایشی ویژه کودک و نوجوان که در سالن حضور داشتند تقدیم کرد.

نمایش خانه خورشید امروز جمعه 2 آبان ماه نیز در دو نوبت 18 و 19.30 روی صحنه می رود تا به کار خود در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان پایان دهد.