امین حیایی درباره فیلم حاشیه‌دار «قاتل و وحشی» گفت: احساس می‌کنم خدا برای این فیلم صبری خواسته تا زمان اکران آن برسد.

پایگاه خبری تئاتر: امین حیایی که با فیلم "برف آخر" در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد، در حاشیه نشست خبری این فیلم در برج میلاد و در سومین روز جشنواره درباره فیلم "قاتل و وحشی" به کارگردانی حمید نعمت‌الله که متقاضی شرکت در این رویداد بود، بیان کرد: فیلم فعلاً مشکل ممیزی و سانسور دارد. امسال امیدی داده شده بود ولی متاسفانه جلو فیلم را گرفتند.

او افزود: من احساس می‌کنم "قاتل و وحشی" در زمان خود اکران خواهد شد و حتما این موضوع زمان خود را دارد. لابد برای این فیلم خدا صبری خواسته تا در زمان خود اکران شود چون به هر حال فیلم ساخته شده است و مسلما نمایش آن اتفاق خواهد افتاد.

حیایی در نشست خبری فیلم "برف آخر" درباره‌ سختی نقش خود نیز گفت: حدود پنج ماه پس از زمان صحبت درباره فیلم در دفتر احسان علیخانی فرصت بود تا زمان برای بلند شدن ریش و موی من بگذرد. در این فاصله موقعیت‌های کاری دیگر را رد کردم چون هر بازیگری چنین فرصت سختی را دوست دارد.

او ادامه داد: فکر می‌کردم حداقل چهار، پنج ماه ساخت فیلم طول بکشد ولی خدا با ما یار بود و با همدلی گروه با تحمل سختی زیاد در مدت دو ماه فیلمبرداری کردیم.

در این نشست عنوان شد که قرار بوده احسان علیخانی تهیه‌کننده "برف آخر" باشد ولی به دلیل مشغله کاری‌اش این موضوع میسر نشده است.


منبع: خبرگزاری ایسنا