حامد کمیلی با بازی در نمایش «دکتر نون» به کارگردانی هادی مرزبان روی صحنه می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر: این بازیگر که پیش از این با بازی در نمایش‌های «شوایک، سرباز ساده دل» و «ریچارد سوم» به کارگردانی حمیدرضا نعیمی، حضور در تالار وحدت را تجربه کرده بود، این بار با بازی در نمایش «دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد» در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.
کمیلی در این نمایش نقش «دکتر نون» را بازی خواهد کرد.
پیش از این قرار بود فرهاد آییش این نقش را ایفا کند ولی به دلیل تداخل اجرای این تئاتر با یکی از پروژه‌های تصویری‌اش و با وجود تمایلی که برای بازی در این نمایش داشت، این همکاری میسر نشد و سرانجام نقش دکتر نون که بازی در آن برای هر بازیگری می‌تواند وسوسه‌برانگیز باشد، به حامد کمیلی رسید.
مرزبان که این روزها مشغول تمرین این نمایش است، با ابراز رضایت از بازی حامد کمیلی در این نمایش به ایسنا می‌گوید: حامد بازیگر بسیار باهوشی است و به خوبی از عهده بازی در این نقش بر می‌آید. او علاوه بر این بسیار متعهد است و خوشبختانه تمرین‌مان با او به خوبی پیش می‌رود.
قرار است این نمایش فروردین سال 1401 در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برود.
در این اثر نمایشی، صدرالدین زاهد، بازیگر باسابقه تئاتر در نقش دکتر محمد مصدق روی صحنه خواهد رفت.
نمایش «دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد» که بر اساس داستانی از همین نام از شهرام رحیمیان اجرا می‌شود، بستری عاشقانه و سیاسی دارد که در خلاصه داستان آن آمده: «اسفندیار و ملک‌تاج از کودکی چنان به هم علاقه‌مند بودند که دقیقه‌ای از یکدیگر جدا نمی‌شدند و عشق آتشین آن دو به ازدواج انجامید. حال در کودتای ۱۳۳۲از اسفندیار (دکتر نون) که از یاران نزدیک و وفادار دکتر مصدق است، خواسته می‌شود مصاحبه‌ای ضد نخست وزیر انجام دهد که با مخالفت او مواجه می‌شود. اسفندیار به زندان می‌افتد و ساواک برای انجام مصاحبه به انواع شکنجه متوسل و هر بار با مقاومت دکتر نون رو برو می‌شود تا اینکه پای ملک‌تاج به میان می‌آید و جدال میان عشق و وفاداری به نخست وزیر آغاز می‌شود... »