پرفورمنس «هفتاد و شش دو صفر»، اجرایی که اجراگر آن بیش از سه ساعت درون یک آکواریوم پر از آب با نمادها و نشانه‌های مختلف زیست می‌کند.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «هفتاد و شش دو صفر» یکی از اجراهای دعوت شده به بخش دیگر گونه‌های اجرا در چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر است که در روزهای ۲۲بهمن، ۲۴بهمن و ۲۵بهمن در لابی خانه‌هنرمندان‌ ایران به روی صحنه می‌رود.
این پرفورمنس که پیش از این در گالری پائیز خانه هنرمندان ایران با شیوه‌ای متفاوت به روی صحنه رفته بود، طی شش اجرا میزبان تعداد کثیری از هنرمندان عرصه تئاتر، سینما، موسیقی، عکاسی، هنرهای تجسمی و هنردوستان مراجعه کننده به خانه‌ی هنرمندان ایران بود که در آن دوره از اجرا بازیگر به همراه یک اسکلت استخوانی بیش از ۴ساعت درون آکواریوم پر از آب به ایفای نقش می‌پرداخت.
با در نظر گرفتن موقعیت و مکان جدید اجرا، این پرفورمنس نیز با شرایط جدیدی روبرو خواهد شد که نسبت به اجرای گذشته‌ی خود تغییراتی خواهد کرد.
نام پرفورمنس «هفتاد و شش دو صفر» برگرفته از یک پیغام اضطراری است که بین خلبان و برج مراقبت رد و بدل می‌شود و به این معنا و مفهوم است که کلیه‌ی ارتباط‌ها به ویژه ارتباط‌های رادیویی بین خلبان و برج مراقبت از دست رفته و در این شرایط هیچ کس در برج مراقبت و یا روی زمین قادر نخواهد بود اطلاعی از درون هواپیما داشته باشد و این هواپیما مستعد هر اتفاقی خواهد بود!
در استیمنت این پرفورمنس که تمامی رویدادهای آن به مدت ۳ ساعت متوالی و درون یک آکواریوم رخ می‌دهد؛ نقل قولی از هلن گرمیون آورده شده که: «من همیشه گفت و گوهای خیالی خلق می‌کنم تا بتوانم آنچه را در ذهنم می‌گذرد به زبان بیاورم. این گفتگوهای خیالی تسلی‌ام می‌دهند...»

«هفتاد و شش دو صفر» با طراحی، کارگردانی و اجرای بهمن عباسپور به روی صحنه می رود و از دیگر عوامل گروه اجرایی می‌توان به؛ مشاور کارگردان: شهرام گیل آبادی، طراح صحنه و نور: نوید شکروی، طراح ویدئو و صدا: مهدی گودرزی، مدیر روابط عمومی و دستیار کارگردان: امیر پارسائیان مهر، مدیر امور بین‌الملل و عکاس: آرزو آزادپور، گرافیست: سحر نزهت سرشت، مسئول فنی و ساخت عروسک: امیر تاروردی، پشتیبانی: بهروز محمودی، علی محرابی و علی رفتاری اشاره کرد.