حسن دادشکر بازیگر و کارگردان تئاتر که به دلیل بیماری قلبی نیاز به جراحی عمل قلب باز دارد درباره وضعیت بیماری خود توضیحاتی ارائه داد.

پایگاه خبری تئاتر: حسن دادشکر نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر و تلویزیون ایران که به دلیل بیماری قلبی در بخش مراقبت های ویژه اورژانس مرکز قلب تهران بستری است درباره وضعیت بیماری خود گفت: من از سال ۸۰ درگیر بیماری قلبی هستم اما مرتب پیگیر بیماری ام بودم و هر ۶ ماه یک بار برای چک آپ مراجعه می کردم. چند بار نیز در قلبم استند گذاشته اند اما از یکی دو ماه قبل در قفسه سینه ام احساس درد داشتم از این رو به بیمارستان مراجعه کردم و اکو قلب و در مرحله آخر آنژیوگرافی انجام دادم.

وی ادامه داد: بعد از آنژیوگرافی به صورت ناگهانی به من گفتند که باید عمل قلب باز انجام دهم که باعث شوکه شدنم شد و متاسفانه پزشک هم توضیحی درباره شرایطم به من نداد و من را به بخش جراحی فرستادند و گفتند ۱۰ روز باید در نوبت عمل بمانم و بدون هماهنگی با من نیز پزشکی را برای جراحی ام انتخاب کردند. از آنجا که همسرم امروز چهارشنبه در بیمارستان دیگری عمل جراحی داشت من به درخواست خودم از بیمارستان مرخص شدم تا پیش همسرم باشم و به کارهای عقب افتاده ام و نوشتن وصیت نامه بپردازم چون به هرحال کسی از فردای خودش خبر ندارد.

این هنرمند پیشکسوت تئاتر عروسکی با اشاره به بستری دوباره اش در بیمارستان بیان کرد: شب گذشته مجددا احساس درد شدید داشتم و دوباره به بیمارستان مراجعه کردم و از دیشب تا الان همچنان در اورژانس بستری هستم. متاسفانه از آنجا که از سراسر ایران بیماران قلبی به این بیمارستان مراجعه می کنند پرسنل بیمارستان سرشان بسیار شلوغ است و جوابگوی سوالات ما نیستند و برای جراحی هم باید مدت ها در نوبت ماند.

دادشکر در پایان صحبت هایش یادآور شد: از طریق آقای عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت اقدام کردم و ایشان بزرگواری کردند و هم خود و هم همکارانشان پیگیر وضعیت عمل و بیماری ام من هستند. نام ۲ پزشک را پیشنهاد داده ام تا در صورت امکان یکی از آنها من را عمل کند. در حال حاضر منتظر اعلام وضعیتم هستم و اینجور که گفته اند باید ۱۵ روز در نوبت عمل جراحی قلب باز بمانم البته شرایط بیمارستان و میزان زیاد مراجعان را می دانم اما امیدوارم زودتر وضعیتم مشخص شود و سریع تر عمل شوم چون از این همه رفت و آمد و پیگیری مشکلم کلافه شده ام.


منبع: خبرگزاری مهر
نویسنده: آروین موذن زاده