الناز شاکردوست برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «تی تی»، برنده جایزه بهترین بازیگر زن فستیوال بین‌المللی مراکش شد.

پایگاه خبری تئاتر: الناز شاکردوست برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «تی‌تی»، برنده جایزه بهترین بازیگر زن فستیوال بین‌المللی سینمای مؤلف مراکش (رباط) شد. همچنین داوران بخش منتقدین این فستیوال برای ارائه موضوع نو و ارائه تصویری متفاوت از ایران، تقدیر ویژه خود را به فیلم «تی‌تی» اهدا کردند.

در اختتامیه فستیوال که به دلیل شیوع دوباره کرونا، بدون حضور مهمانان خارجی برگزار شد، داوران بخش رقابتی بین‌الملل، جایزه بهترین بازیگر زن این جشنواره را به الناز شاکردوست به دلیل ایفای پراحساس و ماهرانه نقش یک زن معمولی در فیلم «تی‌تی»، اهدا کردند. جایزه‌های دیگر بازیگری به دمیانا ناصر برای فیلم feathers و تل بارتف برای فیلم Abu Omar داده شد.

فیلم سینمایی «تی‌تی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آیدا پناهنده در بخش رقابتی بیست و پنجمین فستیوال بین‌المللی سینمای مؤلف رباط از تاریخ ۱۲ تا ۱۸ فوریه در مراکش همراه با فیلم‌هایی از کشورهای ایتالیا، فرانسه، کانادا، ترکیه، سویس، مصر، قزاقستان، سوریه، لتونی، مکزیک، مراکش، لبنان و اسپانیا، به نمایش درآمد. رویکرد این فستیوال، تمرکز بر سینمای مؤلف به مثابه سینمایی مبتنی بر هنر و اندیشه، رادیکال و ضد جریان اصلی است که با نگاهی شخصی به ستایش انسان می‌پردازد.

داستان فیلم «تی‌تی» به نویسندگی آیدا پناهنده و ارسلان امیری درباره روابط عاطفی دختری باردار یک خواننده محلی و استاد فیزیکی است که روی نظریه پایان جهان کار می‌کند.

پخش جهانی تی‌تی بر عهده Dreamlab Films با مدیریت نسرین میرشب است.