«سجاد حسین پور» نمایش «مُطرَد» را از هفته آینده در تماشاخانه هیلاج روی صحنه می‌برد.

پایگاه خبری تئاتر: «سجاد حسین‌پور» نویسنده و کارگردان نمایش «مُطرَد» یا «اعترافات ذهنی محبوس در فضایی دو در یک»، بیان کرد که این نمایش، دور دوم اجراهای قبلی نمایشی است که دی‌ماه ۱۴۰۰ اجرا شد و پس از استقبال مخاطبان، از هشتم اسفند ماه ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه هیلاج اجرا خواهد شد.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: روایت‌های یک ذهن در روز سیزدهم قرنطینه...

سجاد حسین‌پور بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر و سینما است که شروع کارش از سال ۹۰ با نمایش «بانو گشسب» به کارگردانی مریم معترف بود و پس از آن در نمایش‌هایی همچون کالیگولا، مهمانسرای دو دنیا، ببخش سایمون جان، زندگی دوگانه اندرو روی صحنه رفت. در سینما نیز در فیلم‌های سینمایی قتل عمد و هم‌چنان در گردش است بازی کرده است.

به گفته وی باتوجه به شرایط موجود شیوع کرونا، بلیت فروشی نمایش با ۵۰ درصد ظرفیت سالن انجام می شود و هم چنین بهای فروش بلیت را با تخفیف ویژه‌ای در سایت تیوال قرار داده‌ شده است.

از دیگر عوامل نمایش «مُطرَد» می‌توان به: بازیگر: سجاد حسین‌پور، با همراهی: رامبد جوان، سارا خوئینی‌ها، مجتبی پیرزاده، ندا قاسمی، سعید داخ، توماج دانش بهزادی و رابعه مدنی، طراح حرکت: سجاد حسین‌پور، عرفان سلیمی، مشاور طراح حرکت: کامیار صالح‌پور، انتخاب موسیقی: احسان حسین‌پور، طراح لباس: سارا مژده، طراح گریم: سلماز نجفی، طراح صحنه: علی صادقی شهریور ، طراح صدا: سهیل حاتمی، اشاره کرد.