رمان «زیر نگاه کلاغ ها» نوشته حمید امجد توسط انتشارات نیلا منتشر و راهی بازار نشر شد.

پایگاه خبری تئاتر: رمان «زیر نگاه کلاغ ها» نوشته حمید امجد به تازگی توسط انتشارات نیلا منتشر و راهی بازار نشر شده است. این کتاب، صدوبیست و سومین عنوان از مجموعه «قلمرو ادبیات» است که این ناشر منتشر می کند.

حمید امجد نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر، متولد سال ۱۳۴۷ است. او آثاری در حوزه نمایشنامه، فیلمنامه، ترجمه نمایشنامه، داستان، داستان کوتاه و رمان دارد و پیش از این، رمان «کوچه درختی» را منتشر کرده است.

نوشتن رمان «زیر نگاه کلاغ ها» به عنوان کتاب جدید امجد، مهرماه سال ۹۹ به پایان رسیده است.

این رمان در ۱۳ فصل نوشته شده است.

در قسمتی از این کتاب می خوانیم:

به اداره هم که وارد شد، وقتی کارتِ ورود می زد به ساعت نگاه نکرد. توی راه به خودش گفته بود هیچ کدام این چیزها اتفاق نیفتاده، پشت سرش هیچ جلسه ای نگذاشته اند و هیچ کس آن حرف ها را بهش نزده، همه چیز خوب است و هیچ مشکلی وجود ندارد _ باید خودش را تا شب سر حال نگه دارد؛ چون این بار نباید بگذارد بازی ناتمام بماند، این بار باید تا تهش برود. به لبخند نگهبان دم در، که چشمش به بسته بزرگ دست بیتا بود، با لبخند جواب داد؛ و گرچه سنگینی بسته بازو و کمرش را خسته کرده بود از چندتا پله ای که می رسید جلوی آسان سُر با قدم های محکم بالا رفت. از آسان سر که درآمد صاف رفت توی آبدارخانه، و داشت سعی می کرد توی یخچال برای بسته اش جا باز کند که خود اقبال آقا رسید. یخچال پر از ظرف های غذای همکاران بود و تا ظهر که می آمدند بردارند خالی نمی شد. بیتا عوض جواب دادن به اقبال آقا که یکی دوبار پرسید توی این بسته چی هست؟ خودش را با جابه جا کردن ظرف های غذا مشغول کرد، و پرسید این جا یخچال دیگری نیست که تا بعد از ظهر کسی سراغش نرود _ مخصوصا همکاران خودمان؟ اقبال آقا گفت یخچالِ پناه خالی ست، تا بعد از ظهر هم کسی کاری به کارش ندارد.

این کتاب با ۱۶۸ صفحه، شمارگان ۲ هزار و ۲۰۰ نسخه و قیمت ۴۵ هزار تومان منتشر شده است.