فیلمنامه کوتاه «چمدان دستی» به نویسندگی امین مختاری، از رقابت جوایز فیلمنامه هالیوود آمریکا و کارناوال جهانی سنگاپور جایزه گرفت.

پایگاه خبری تئاتر: فیلمنامه کوتاه چمدان دستی به نویسندگی امین مختاری در بیست و هفتمین فصل جوایز کارناوال جهانی فیلم سنگاپور برنده جایزه دستاورد برجسته فیلمنامه‌ نویسی شد و از رقابت جوایز فیلمنامه هالیوود دیپلم افتخار گرفت.

کارناوال جهانی فیلم سنگاپور ضمن برگزاری مراسم سالانه جوایز WFC، در تلاش است تا شبکه‌ای فعال و در حال رشد از فیلمسازان مستقل در سراسر جهان ایجاد ‌کند. این رویداد از فیلمسازان مستقل حمایت می کند تا با نمایش آثارشان در یک پلتفرم جهانی و کسب اعتبار و جوایز، حرفه خود را در یک زمینه بسیار رقابتی رشد دهند.

رقابت جوایز فیلمنامه هالیوود آمریکا برای شناسایی استعدادهای جوان حوزه فیلمنامه نویسی طراحی شده و هدف اصلی آن معرفی برترین فیلمنامه ها به بدنه حرفه ای و سهولت تولید آثار عنوان شده است.

امین مختاری فارغ التحصیل کارشناسی فیلمنامه نویسی از دانشگاه هنر و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه تهران است. از فعالیت‌های هنری وی می توان به نگارش فیلمنامه های بلندسالاری‌ها و بی گناهی و همچنین کارگردانی فیلم کوتاه شرط غروب اشاره کرد. فیلمنامه کوتاه چمدان دستی آخرین نوشته مختاری است.

در خلاصه یک خطی این فیلمنامه آمده است: در میانه راه، زوج جوان تصمیم می گیرند شب را در خانه ی آشنایی در حومه شهر بگذرانند، اما همه چیز آنطور که باید پیش نمی رود...