نمایش «برزیلیا» به نویسندگی باقر سروش وکارگردانی پوریا عبدی، پنجشنبه ۱۵ آبان ماه، ویژه خبرنگاران و عکاسان به صحنه می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر: داستان نمایش درباه قتلی است که قبل از انقلاب در یکی از روزهای ماه محرم اتفاق می‌افتد. همه به دنبال قاتل هستند و فکر می‌کنند که شخصی به نام عبدالله قاتل است اما در طول داستان ماجرا به شکل دیگری رقم خورده و مشخص می‌شود که این قتل تسویه حسابی شخصی بوده است. در ماجرای این قتل هر کس روایتی از چگونگی روی دادن این ماجرا ارائه می‌کند و برداشت خودش را از این اتفاق می‌گوید.

عادل عزیزنژاد، رسول مکوندی، حسین نصاری، نیما ذاکر، وحید نعمتی، احمد الهایی، پوریا معصومی، امید نمازی شیرازی به عنوان بازیگر در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین پوریا عبدی طراح و کارگردان، باقر سروش نویسنده، عباس خزانی تهیه کننده، سعید حکمت مرام دستیار کارگردان عباس احمدی و سامان صانعی مدیر صحنه، علی پیله ور مسئول لباس، نیما جمشیدی مسئول آکسسوار، مهدی رحیمی مدیر روابط عمومی و بین الملل، طراح نور: قاسم خلج طراح پوس‌تر و بروشور: سینا نورایی طراح گریم: امید نمازی شیرازی آهنگساز، آوا و طراح افکت: محسن عزیز و محمد حق جو به عنوان مشاور رسانه با گروه همکاری می‌کنند.

نمایش «برزیلیا» از ۱۵ آبان تا ۷ آذر هر شب ساعت ۱۷:۳۰ در تماشاخانه استاد مشایخی روی صحنه می‌رود.
علا‌قه مندان جهت ارتباط با گروه و ارسال نظر درباره نمایش «برزیلیا» می‌توانند به شماره ۱۰۰۰۸۶۱۷ پیامک ارسال کنند.

همچنین علاقمندانی که برای چهار روز نخست اجرا اقدام به خرید بلیت کنند، از بین ۱۰۰ خرید اول، بر اساس قرعه کشی به پنج نفر هر کدام دو بلیت رایگان وهر روز به یک نفر تی شرت برزیلیا تعلق خواهد گرفت.