مدیرکل جدید هنرهای نمایشی در اولین روز حضور رسمی‌اش به عنوان مدیر در حوزه تئاتر از تئاتر شهر و تماشاخانه سنگلج بازدید کرد و در جریان فعالیت‌ها و مشکلات این دو مجموعه قرار گرفت.

پایگاه خبری تئاتر: کاظم نظری - مدیرکل جدید هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - یک روز پس از صدور حکم انتصاب خود توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز پنجشنبه، نوزدهم اسفندماه به تئاتر شهر و تماشاخانه سنگلج رفت و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و مشکلات این دو مجموعه قرار گرفت. در این دیدار مهدی ابدالی - معاون اداره کل هنرهای نمایشی - نیز نظری را همراهی می‌کرد.

دیدار و گفت‌وگو با کارکنان واحدهای فنی و اداری، بازدید از کتابخانه و مرکز اسناد، بازدید میدانی از حریم مجموعه تئاترشهر و آشنایی میدانی با آسیب های موجود در محیط پیرامونی، دیدار و گفت‌وگو با هنرمندان گروه‌های اجرایی آثار نمایشی به صحنه رفته در مجموعه، بررسی صحت عملیات عمرانی و بازسازی انجام گرفته در ساختمان مجموعه اعم از تاسیسات، سیستم‌های هواساز، ماشینری و موارد فنی و عمرانی دیگر از جمله برنامه‌هایی بود که در بازدید مدیرکل هنرهای نمایشی از مجموعه تئاتر شهر صورت گرفت.

نظری در جریان این بازدید با تاکید بر لزوم تسریع در پیگیری و مرتفع کردن موانع پیش روی فعالیت‌های مجموعه تئاتر شهر از برگزاری یک جلسه فوق‌العاده با مدیران تماشاخانه‌های زیر مجموعه اداره کل هنرهای نمایشی برای رسیدگی و حل مشکلات مجموعه‌ها در حوزه‌های مختلف خبر داد.

کاظم نظری همچنین با حضور در تماشاخانه سنگلج ضمن دیدار با همکاران این مجموعه نمایشی تاریخی از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این مجموعه نیز قرار گرفت.