ویژه‌برنامه نوروزی «دورهمی» با حضور چهره‌های شناخته‌شده شامل هنرمندان، بازیگران، خواننده‌ها و قهرمانان ورزشی تولید شده است.

پایگاه خبری تئاتر: ناصر قدیرکاشانی که تهیه‌کنندگی این برنامه را عهده‌دار است، درباره‌ی جزئیات ویژه برنامه «دورهمی» در نوروز توضیح داده است: در این برنامه چهره‌های محبوب شامل هنرمندان، بازیگران، خوانندگان، قهرمانان ورزشی و ... به همراه هفت نفر از نزدیکان خود شامل اعضای خانواده، دوستان و همکاران به عنوان شرکت‌کننده در برنامه حضور یافته اند.

او اعلام کرده است: در این فصل رویکرد تولیدکنندگان برنامه استفاده از نظرات مخاطبان برای ایجاد لحظاتی شاد و مفرح و کاملا متفاوت با فصل قبل بوده است که در این راستا برنامه با محوریت دورهمی و در کنار آن گفت‌وگوی مجری ـ مهران مدیری ـ با مهمانان، همراه با طرح تعدادی سوال طراحی و تولید شده که این پرسش و پاسخ‌ها با لحظاتی شاد همراه است.

قدیرکاشانی همچنین درباره‌ی سوالات مسابقه توضیح داده است: سوالات در این فصل از حالت تخصصی خارج شده و در سطح اطلاعات عموم جامعه طراحی شده که برای همه بینندگان در سراسر کشور جذاب و قابل پاسخگویی باشد و ضمن بالا بردن سطح اطلاعات عمومی، با پاسخگویی به سوالات در منزل، بینندگان از سطح معلومات خود مطلع شوند. همچنین بیشتر زمان برنامه در قسمت دایره و با هشت نفر شرکت‌کننده سپری خواهد شد و فقط یک نفر در قسمت ربات مسابقه را ادامه خواهد داد.

او با بیان اینکه مسابقه به صورت گروهی بوده و مهمان ِ دعوت شده سرگروه تیم است، یادآور شده است: در این فصل حدود ۸۰ تیم در این مسابقه شرکت خواهند کرد که پس از هر برنامه امتیاز تیم مشخص و در پایان مسابقات به بالاترین امتیاز جایزه ویژه اهدا خواهد شد.

به گفته این تهیه‌کننده تا کنون بیش از ۶۰ قسمت از این فصل ضبط شده و تولید برنامه تا پایان ۸۰ قسمت ادامه خواهد یافت.