ایمان داوری با فیلم کوتاه «از وهم تا وحشت» جایزه بهترین فیلم جشنواره گندم طلایی را دریافت کرد.

پایگاه خبری تئاتر: فیلم کوتاه «از وهم تا وحشت» به نویسندگی و کارگردانی ایمان داوری به‌عنوان بهترین فیلم کوتاه ژانر وحشت در پنجمین جشنواره گندم طلایی Golden wheat awards در استانبول ترکیه انتخاب شد.

این جشنواره که برای تربیت فیلمسازان جدید و موفقیت در تریبون‌های ملی و بین‌المللی فعالیت می‌کند، با برگزاری آموزش‌های سینمایی، مسترکلاس‌ها، کارگاه‌ها و کمپ‌های سینمایی، دوستداران سینما را از سراسر جهان زیر یک سقف جمع می‌کند.

یکی از اهداف این جشنواره مبارزه با رقابت ناعادلانه و مشارکت فیلمسازان واقعی، متخصص و عدالت‌خواه در مدیریت جشنواره است تا همه فیلمسازان را فارغ از مشهور بودن یا نبودن در آغوش بگیرد و به خواسته‌های آن‌ها پاسخ دهد.

فیلم «از وهم تا وحشت» پیش از این در ده‌ها جشنواره بین‌المللی از جمله چیکانو لس‌آنجلس، بیرمنگام انگلیس، مارینا دلری کالیفرنیا و همچنین فستیوال‌های اروپایی و آسیایی حضور داشته است.

ایمان داوری یکی از فیلمنامه نویسان و کارگردانان جوان و مستقل کشور است که تاکنون بیش از ده‌ها فیلمنامه کوتاه و بلند و همچنین فیلمهای کوتاه او در جشنواره‌ها و رویدادهای بین‌المللی حائز دریافت جایزه و همچنین راهیابی به مراحل نهایی فستیوال‌ها شده است.