حمیدرضا نعیمی کارگردان و بازیگر شناخته شده تئاتر که قرار است به عنوان یکی از بازیگران اصلی نمایش ˝مرگ فروشنده˝ از 18 آبان‌ماه در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه برود، بازی در این نمایشنامه را یکی از اتفاقات هیجان انگیز می‌داند که بی‌صبرانه منتظر آن است.

پایگاه خبری تئاتر:  حمیدرضا نعیمی کارگردان و بازیگر شناخته شده تئاتر که سال گذشته با نمایش "سقراط" توانست پای تعداد کثیری از علاقه‌مندان تئاتر را به تالار وحدت باز کند، پس از حدود 9 ماه و گذراندن یک عمل جراحی، بار دیگر و این بار در مقام یکی از بازیگران اصلی نمایش "مرگ فروشنده" به کارگردانی نادر برهانی مرند از 18 آبان‌ماه در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

خالق نمایش‌ "سقراط" درباره تجربه حضورش در نمایش "مرگ فروشنده" به عنوان یکی از آثار مشهور ادبیات نمایش جهان، به خبرنگار هنرآنلاین گفت: هیچ وقت فکر نمی‌کردم کاراکتر "بن" در نمایشنامه "مرگ فروشنده" را تا این حد دوست داشته باشم و دیگر اینکه فکر نمی‌کردم که به این زودی‌ قرار است که در یک نمایش آن هم به کارگردانی نادر برهانی‌مرند و در کنار بهترین دوستانم در تئاتر، به عنوان بازیگر روی صحنه بروم. به همین دلیل این اتفاق برای من بسیار هیجان‌انگیز است و بی‌صبرانه منتظرم که نتیجه کار را تماشاگرانی که به سالن اصلی می‌آیند به من بگویند.

نعیمی که برای آخرین بار حدود 9 ماه پیش به عنوان بازیگر روی صحنه بوده، در ادامه درباره نمایشنامه "مرگ فروشنده" اثر آرتور میلر عنوان کرد: به نظر من آرتور میلر نمایشنامه "مرگ فروشنده" را خیلی خوب نوشته و انگار در زمان نوشتن این متن حالش خیلی بد بوده چرا که نتیجه کار، این شاهکار از آب درآمده است.

این بازیگر، نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر همچنین افزود: از جمله ویژگی‌های مهم این متن این است که هم بحث‌هایی که در آن مطرح می‌شود، هم روابط بینافردی کاراکترها، از بین رفتن طبیعت و... با وضعیت جامعه امروز ما هم‌خوانی دارد.

گفتنی است، نمایش "مرگ فروشنده" نوشته آرتور میلر به کارگردانی نادر برهانی مرند از روز 18 آبان ماه در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر تهران روی صحنه می‌رود.