رئیس مجموعه تئاتر شهر اعلام کرد با نظر مساعد شورای شهر، شهرداری تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح حریم تئاتر شهر به زودی عملیاتی می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر: ابراهیم گله‌دارزاده رئیس مجموعه تئاتر شهر درباره وضعیت طرح حریم مجموعه که قرار بود طبق اعلام شورای شهر تهران پیش از این و در پایان سال ۱۴۰۰ عملیاتی شود، گفت: با توجه به اینکه شورای شهر تهران تقریباً نظر مساعدی در خصوص طرح حریم مجموعه تئاتر شهر و حل معضلات پیرامون آن دارد و همچنین آخرین مذاکراتی که پیش از تعطیلات نوروز با شهرداری داشتیم، اراده برای عملیاتی شدن طرح حریم تئاتر شهر وجود دارد.

وی یادآور شد: قرار بود طرح حریم مجموعه تئاتر شهر پیش از نوروز ۱۴۰۱ عملیاتی شود اما شهرداری منطقه اعلام کرد که کار مطالعات سطحی و میدانی این طرح کمی زمان‌بر شده است.

گله‌دارزاده تأکید کرد: وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت هنری و مدیرکل هنرهای نمایشی هم نشان دادند که اراده برای حل مشکل حریم مجموعه تئاتر شهر و عملیاتی شدن آن وجود دارد و در این راستا یک همدلی کامل صورت گرفته است.

رئیس مجموعه تئاتر شهر در پایان سخنان خود اظهار کرد: طی چند روز پیش‌رو مجدداً جلساتی را با شهرداری منطقه و شورای شهر تهران برگزار می‌کنیم تا به زودی طرح حریم مجموعه تئاتر شهر عملیاتی شود.


منبع: خبرگزاری مهر
نویسنده: فریبرز دارایی