مهدی مبهم هنرجو و همراه غلامرضا پودینه بازیگر مصدوم نمایش «دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست داشت» از جراحی مهره‌های کمر این هنرمند خبر داد و گفت جراحی موفقیت آمیز بوده است.

پایگاه خبری تئاتر:  غلامرضا پودینه بازیگر پیشکسوت تئاتر زاهدان و بازیگر نمایش «دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست داشت» که در اجرای پنجشنبه ۱۱ فروردین ماه حین اجرای نمایش دچار سانحه شده بود و از ناحیه پا و سه مهره کمر آسیب دیده بود، صبح امروز دوشنبه ۱۵ فروردین ماه در بیمارستان فیروزگر جراحی شد.

مهدی مبهم بازیگر و همراه این هنرمند در گفتگو با خبرنگار تئاتر صبا عنوان کرد: صبح امروز دوشنبه ۱۵ فروردین ماه پس از گذشت چهار روز از سانحه سقوط غلامرضا پودینه از دکور نمایش «دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست داشت»، این هنرمند به دلیل آسیب جدی که به سه مهره کمرش خورده بود، جراحی شد.

او افزود: پودینه ساعت ۸ صبح امروز از آی سی یو به اتاق عمل رفت و حدود ۵ ساعت تحت جراحی قرار گرفت. خوشبختانه پزشک معالجش این جراحی را موفق آمیز دانست.

کارگردان نمایش «غرب حقیقی» اظهار کرد: یکی از مهره های کمر این هنرمند جراحی شد و دو مهره آسیب دیده دیگر فیکس شده است.

مبهم در پایان گفت: غلامرضا پودینه اکنون به هوش آمده است اما درد زیادی دارد و باید منتظر گذر زمان تحت مراقبت های ویژه باشیم.


منبع: خبرگزاری صبا
نویسنده: نگار امیری