نمایش «فریاد خاموش» یکی از تازه‌ترین آثار نمایشی تئاتر شهر است که از روز سه شنبه بیست و سوم فروردین ماه به کارگردانی محمدهادی عطایی در تالار سایه این مجموعه اجرای خود را آغاز خواهد کرد.

پایگاه خبری تئاتر: «فریاد خاموش» عنوان یکی از تازه‌ترین اثار نمایشی تئاترشهر است که از روز سه شنبه بیست و سوم فروردین ماه به نویسندگی محمدرضا عطایی فر و کارگردانی محمدهادی عطایی در تالار سایه این مجموعه میزبان مخاطبان خواهد بود.

در نمایش «فریاد خاموش» محسن سالاری، پیمان محسنی، سارا زکریانژاد و محمدهادی عطایی به عنوان بازیگر حضور دارند. این در حالی است که امیرسپهر تقی‌لو مجری طرح، سیدعماد عامری مدیر تولید، علی کوزه‌گر طراح نور، خدیجه عطایی طراح لباس، مهدی دوایی طراح پوستر و بروشور، امیرحسین انصافی موسیقی و رضا رضایی دستیار طراح دیگر عوامل اجرایی را تشکیل می دهند.

این اثر که چندی پیش در بخش بازیگری جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی نیز جوایزی را دریافت کرده، در جشنواره تئاتر مقاومت هم ضمن دریافت جوایز رتبه اول دوم و سوم بازیگری مرد، رتبه سوم کارگردانی، رتبه اول موسیقی، در بخش طراحی نور و طراحی صحنه نیز  مورد قدردانی گرفته است.

محمدهادی عطایی که طی سال‌های اخیر به عنوان بازیگر در بسیاری از پروژه‌های نمایشی و تلویزیونی حضور مستمری داشته، درتوضیحات مختصری پیرامون این نمایش گفت: در این اثر تلاش تمام گروه برای نشان دادن مستنداتی است که سالهاست کسی به آنها را رجوع نکرده و برای نسل جدید کاملاً غریب است.

تئاتر«فریاد خاموش» به نویسندگی محمدرضا عطایی‌فر  و کارگردانی محمد هادی عطایی از روز سه شنبه بیست و سوم فروردین ماه ساعت 18:45 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 40 هزار تومان در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه خواهد رفت.

لازم به توضیح است نمایش «بی خوابی» به نویسندگی و کارگردانی سعیدهاشمی پورکه طی هفته‌های گذشته در تالار سایه به صحنه رفته بود، روز جمعه نوزدهم فروردین ماه به اجرای خود پایان می دهد.

هم اکنون نمایش‌های «دکترنون زنش را بیشتر ازمصدق دوست دارد» به کارگردانی هادی مرزبان در تالاراصلی، «هملت پشتکوهی» به کارگردانی ابراهیم پشتکوهی در تالار چهارسو، «خماری» به کارگردانی امین بهروزی درتالار قشقایی و «بی خوابی» به کارگردانی سعید هاشمی پور در تالار سایه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان تئاتر هستند