تهیه‌کننده برنامه «مجله‌ تئاتر» اعلام کرد: برنامه‌اش این هفته نقد ندارد و قرار است به بررسی انجمن هنر‌های نمایشی ایران بپردازد.

پایگاه خبری تئاتر:  نیما دهقان گفت: انجمن هنرهای نمایشی ایران، یک مؤسسه تازه تاسیس است که مسئولیت تولید و بحث مالی اداره کل هنرهای نمایشی را برعهده دارد؛ براین اساس در «مجله تئاتر» هفته جاری سعی کردیم تمام مدیر عامل‌های این موسسه را از ابتدا تا تاکنون دعوت کنیم تا در خصوص ضعف‌های این انجمن بحث و بررسی داشته باشیم. سؤال اصلی ما در «مجله تئاتر» این هفته این است که چه مشکلات و موانعی برای این مؤسسه وجود دارند و چرا هنرمندان تئاتر فکر می‌کنند این موسسه فقط جایی برای بستن قرار داد‌هایشان و گرفتن چک است.

وی همچنین خبر داد: ابراهیم گله‌دار زاده ‌، محمد حمزه‌زاده و محمد مهدی خالقی از مدیرعاملان سابق موسسه انجمن‌ هنرهای نمایشی ایران هستند که در برنامه این هفته‌ی «مجله تئاتر» حضور خواهند داشت. همچنین با حسین مسافرآستانه به عنوان عضو هیأت مؤسس این انجمن ارتباط تلفنی خواهیم داشت.

تهیه‌کننده «مجله تئاتر» در پایان خاطرنشان کرد: حسین رازی اولین مدیر عامل موسسه انجمن هنرهای نمایشی ایران بود که به همراه سید اشرف طباطبایی - مدیرعامل وقت این مؤسسه به برنامه چهارشنبه شب این هفته از «مجله تئاتر» دعوت شدند، اما بنا به دلایلی دعوت ما را برای حضور در برنامه نپذیرفتند.

 «مجله تئاتر» هر هفته چهارشنبه شب‌ها به صورت زنده از شبکه چهار سیما به روی آنتن می‌رود. «مجله تئاتر» که از برنامه‌های گفت‌و‌گو محور شبکه چهار سیما محسوب می‌شود، با مباحث مربوط به حوزه تئاتر و موانع و مشکلات این حوزه همراه است.