مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: دانشجویان علاقه مند به تئاتر می توانند از این پس با تخفیف بلیت تئاتررا تهیه کنند.

پایگاه خبری تئاتر: دکتر حسین میرزایی با اعلام این خبراظهار داشت : این تسهیلات در راستای حمایت از کانون های تئاتر دانشگاه ها و دانشجویان جهت تماشای تئاتر فراهم شده و کلیه دانشجویان اعم از دانشجویان رشته های هنری و دانشجویان سایر رشته ها می توانند از این امکان بهره ببرند.

وی افزود: فاز اول این طرح همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید آغاز شده و نمایش های مختلفی را در شهر تهران پوشش داده و همچنین فاز دوم این طرح به صورت وسیع تر و با مشارکت کانون های تئاتر دانشگاهی در حال انجام است.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ضمن تشکر از کارگردان ها و مسئولان سالن های نمایشی که در 2 فاز نخست همکاری داشته اند افزود: از حضور و مشارکت تهیه کنندگان و کارگردان های تئاتر برای پیوستن به این جریان استقبال خواهیم کرد.

علوم میرزایی در پایان خاطر نشان کرد: دانشجویان علاقه مند، می توانند جهت استفاده از این تسهیلات به کانوهای تئاتر و یا مدیریت های فرهنگی دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه کنند و به زودی امکانات خرید بلیت به صورت مجازی نیز برای دانشجویان فراهم خواهد شد .