«آرمین بشرویه» هنرمند خلاق تئاتر گیلان که مبتکر شخصیت هنری مرد نقره ای در تئاتر کشور و استان بود ساعتی پیش به دلیل بیماری درگذشت.

 پایگاه خبری تئاتر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا گفت: متأسفانه باخبر شدیم «آرمین بشرویه» از هنرمندان تئاتر استان گیلان ساعتی پیش به دلیل بیماری سرطان مغز استخوان در بیمارستان شریعتی تهران درگذشت.

شاپور تشرینی با اشاره به اینکه طی تماسی با «رامین بشرویه» برادر این هنرمند مطلع شدیم علائم بیماری از حدود یک ماه گذشته در وی مشاهده شده است، اضافه کرد: با توجه به اینکه از روز گذشته وضعیت جسمانی وخیم شد با تشخیص پزشکان «آرمین بشرویه» در بیمارستان دکتر شریعتی تهران بستری شد.

وی به فعالیت‌های هنری این هنرمند آستارایی در عرصه تئاتر اشاره کرد و گفت: این هنرمند، مبتکر شخصیت هنری سیلورمن یا مرد نقره‌ای در ایران بود که در دهه گذشته تحول عظیمی را در هنر تئاتر و به خصوص صنعت تبلیغات در کشور ایجاد کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا به برخی جوایز کسب شده از سوی این هنرمند اشاره کرد و کسب عنوان سوم بازیگر مرد جشنواره تئاتر فجر ایران در بخش دانشجویی، کاندیدای بهترین بازیگر مرد چهارمین جشنواره تئاتر شهر، حضور در فستیوال‌های نمایش کشورهای جمهوری کوزوو و لهستان و ایفای نقش در بیش از ۳۰ نمایش در شهرهای مختلف کشور را بخشی از افتخارات این هنرمند گیلانی اعلام کرد.

«آرمین بشرویه» متولد ۱۳۶۱ در شهرستان آستارا و فارغ التحصیل رشته بازیگری تئاتر و سینما از دانشگاه سوره تهران بود.

زمان و مکان مراسم خاکسپاری این هنرمند گیلانی متعاقباً اعلام خواهد شد.