شورای پروانه ساخت به پرویز شهبازی و عزیزالله‌ حمیدنژاد مجوز ساخت دو فیلم تازه داد.

پایگاه خبری تئاتر: پرویز شهبازی سال 1397 فیلم «طلا» را ساخت که در دوران کرونا به دلیل تعطیلی سینماها به صورت آنلاین اکران شد و جزء اولین فیلم‌هایی بود که در دوران رونق اکران آنلاین به نمایش درآمد. او حالا پس از چهار سال برای ساخت فیلمی با نام «رکسانا» به تهیه‌کنندگی مسعود ردایی پروانه ساخت گرفته است. نویسندگی این فیلم هم برعهده خود شهبازی است.

به‌جز شهبازی، یکی دیگر از کارگردان‌های باسابقه سینما به تازگی مجوز تولید گرفته که آخرین بار سال 1387 فیلم «آناهیتا» را ساخته بود. عزیزالله حمیدنژاد قصد دارد به تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی فیلم «ماه رخسار» را بسازد.

طبق گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری شورای صدور پروانه ساخت در جلسه اخیر خود در کنار این دو فیلم، به سه فیلم‌نامه سینمایی دیگر و نیز دو فیلم‌نامه غیرسینمایی مجوز ساخت داده است.

«بر زلال مهتاب » به تهیه‌کنندگی مجید صدیقی و کارگردانی و نویسندگی رهبر قنبری، «آپلود» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی جهان خادم‌المله و «شهر شلوغ » به تهیه‌کنندگی یوسف صمدزاده و کارگردانی و نویسندگی اسماعیل فلاح پور دیگر فیلم‌نامه‌های سینمایی هستند و «عشق بی‌انتهاست» به تهیه‌کنندگی محمدرضا رحمانیان، کارگردانی اقدس آقاپوریان و نویسندگی حمید سلیمانی فیلم‌نامه مستند و «بعد از بیتا » به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی عدنان کابوسیان فیلم‌نامه داستانی است که موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.