سارا داروفروش مدیر خانه نمایش مهرگان از نقل و انتقالات جدید در این تماشاخانه و انتقال آن به مکانی جدید خبر داد و عنوان کرد به محض آماده شدن شرایط، فعالیت این تماشاخانه از سر گرفته می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر: سارا داروفروش یکی از مدیران خانه نمایش مهرگان درباره تغییر مکان این تماشاخانه گفت: خانه نمایش مهرگان جابجا شده و قرار است در مکانی دیگر به فعالیت خود ادامه دهد که البته ما هنوز در مکان جدیدمان مستقر نشده‌ایم. بعد از رفتن ما در محل قبلی تماشاخانه مهرگان واقع در خیابان خارک نقل و انتقالاتی انجام و خانه نمایش دا جایگزین ما شده است.

وی در پاسخ به اینکه چرا درباره این جایگزینی اطلاع رسانی صورت نگرفته است، توضیح داد: این نقل و انتقالات اواسط فروردین ماه صورت گرفت و در طول این مدت مدیران خانه نمایش دا تغییر و تحولاتی در این مکان داده‌اند و تا جایی که اطلاع دارم با تغییر دکوراسیون و فضاسازی عمارت، محیط جدیدی را طراحی کرده‌اند و قصد بر این بوده که بعد از بازسازی و انجام تغییر و تحول در این مکان درباره آن اطلاع رسانی کنند.

این کارگردان تئاتر ادامه داد: مسئولان خانه نمایش دا از همکاران خوب ما هستند و طبیعی است که برای اعلام جابجایی نیاز به فرصت و آمادگی داشته باشند اما در جریان نیستم که چرا در خبرسانی که برای مکان جدید اجرا داشته‌اند اشاره‌ای به اینکه این تماشاخانه جایگزین محل قبلی خانه نمایش مهرگان شده، نداشته‌اند در هرحال حال برای همکارانم در خانه نمایش دا آرزوی موفقیت دارم.

داروفروش در پایان با اشاره به اینکه خانه نمایش مهرگان تعطیل نیست اما ادامه فعالیتش منوط به تغییرات و بازسازی‌هایی است که در مکان جدید اعمال خواهد شد، عنوان کرد: برای افتتاح محل جدید خانه نمایش مهرگان احتیاج به زمان داریم چون در این مکان باید تغییراتی صورت گیرد تا شکل و شمایل تماشاخانه پیدا کند و پس از آن است که می‌توانیم برنامه ریزی برای اجراها داشته باشیم و درباره محل جدید تماشاخانه به هنرمندان و علاقه مندان اطلاع رسانی کنیم.


منبع: خبرگزاری مهر