در پی درگذشت مجید بهرامی، هنرمند جوان تئاتر و سینما مدیر کل هنرهای نمایشی و مدیرعامل خانه هنرمندان ایران پیام تسلیتی صادر کردند.

پایگاه خبری تئاتر: در پی درگذشت مجید بهرامی، حسین طاهری مدیر کل هنرهای نمایشی در پیامی این ضایعه دردناک را به خانواده آن زنده یاد و جامعه هنری و علاقمندان به هنر تسلیت گفت. در پیام حسین طاهری آمده است:

«نه من مرگ هیچ عزیزی را باور نمی‌کنم.

شاید باور مرگ مجید بهرامی عزیز بسیار دشوار باشد. بازیگری که سال‌ها مرگ را به مبارزه طلبید. او با لبخند همیشگی‌اش و انرژی بی‌مانندش گویی بیماری‌اش را به سخره گرفته بود. حالا مجید عزیز در میان ما نیست. اما آثارش، عکس‌هایش، و آن لبخند ناتمامش در یاد و خاطره ما جاودان باقی است. در گذشت این هنرمند سخت کوش را به خانواده داغدارش و همه هنرمندان تئاتر و دوستانش تسلیت می‌گویم و آرزوی صبر و تحمل برایشان دارم.»

پیام تسلیت مدیرعامل خانه هنرمندان

مجید سرسنگی مدیرعامل خانه هنرمندان ایران در پی درگذشت مجید بهرامی، هنرمند جوان تئاتر و سینما پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام تسلیت مجید سرسنگی، مدیرعامل خانه هنرمندان ایران و رئیس تماشاخانه ایرانشهر به این شرح است:

«به نام خدا، که کویش مقصد غایی همگان است

مدت ها بود که رنج می کشید و ما، رنج کشیدنش را می دیدیم، اما تلاش می کردیم غصه را در چهره هایمان نبیند. می‌دید، اما به روی خودش نمی آورد. به ما، حتی، روحیه می داد، می خندید، امیدوارمان می کرد، و ما با همه هراسی که در جانمان بود، امید دادنش را باور می کردیم.

همین چند وقت پیش بود که آمد و در اینجا – خانه هنرمندان – نمایشگاهی گذاشت به نفع کودکان سرطانی! دیگر خودش برای خودش مهم نبود، رنج او به رنج های بزرگتری گره خورده بود: رنج همه آن ها که «رنج» می کشند.

می دانستیم یک روز، یا یک شب باید با این خبر بی رحم روبرو شویم، می دانستیم، اما باورش نمی کردیم. آنقدر از خودش انرژی و نشاط نشان داده بود، که حتی تصور مرگ هم در موردش مصداق نداشت.

مجید بهرامی، عاقبت، ساعت هشت و چهل و پنج دقیقه شامگاه بیست و چهارم آبان هزار و سیصد و نود و سه چشمانش را تا ابد به روی این دنیای خاکی بست. اما دریچه قلبش بسته نشد، پنجره خاطراتش همچنان بازماند و شیرینی لحظاتی که با ما بود و مرگ را به سخره گرفته بود، جایی نرفت.

دوستش داشتیم، همچنانکه او همه را دوست داشت. هرچند دیگر بر صحنه نخواهد درخشید، هرچند «عجایب المخلوقات» دیگری را نخواهد آفرید، و هرچند دیگر همه ما را مبهوت استعداد و تعهدش نخواهد کرد، اما در صحنه زندگی ما همچنان نامش باقی است.

روحش شاد و قرین رحمت واسعه الهی باد.»