پردیس تئاتر شهرزاد خرداد ماه با ۱۰ نمایش در ژانرهای مختلف، میزبان تماشاگران است.

 پایگاه خبری تئاتر: نمایش هایی از بهرام افشاری،آرش عباسی،احسان گودرزی،جعفر والی،سجاد افشاریان و...در این دوره روی صحنه می روند.

پردیس تئاتر شهرزاد طبق اعلام دست‌اندرکارانش در هر دوره ی اجرایی در کنار آثار اصلی، میزبان نمایش هایی موفق از تئاتر شهرستان و نمایش های برتر تئاتر دانشگاهی نیز می شود.

بهرام افشاری" در مقام نویسنده، بازیگر و کارگردان اگر در نمایش "جوجه تیغی" رویاپردازی ها و آمال و آرزوها و به اوج رسیدن یک بازیگر را دستمایه کار خود قرار داده بود، در نمایش "چه کسی جوجه تیغی را کشت؟" دوران فراموش شدن همان بازیگر را در پیشگاه مخاطبان و حافظه تاریخی شان نشانه رفته است.

این نمایش هر شب در دو سانس متفاوت روی صحنه می رود و تا کنون بیش از ۱۰ هزار نفر در کمتر از سه هفته به تماشای این نمایش نشسته‌اند.

نمایش «چه‌کسی جوجه تیغی را کشت» با طراحی، نویسندگی و بازی «بهرام افشاری» همین‌طور همراهی «تینو صالحی» و تهیه‌کنندگی «محمد قدس» هرشب ساعت ۱۹:۴۵ و ۲۱:۱۵ ذر سالن شماره ۱،میزبان علاقه‌مندان است.

از دیگر عوامل این اثر نمایشی می‌توان به طراح پوستر و بروشور: آرمان کوچکی و عکاس: شهریار اکبری، آهنگساز: پویان جنتی و دستیار کارگردان: حسن خوان‌محمدپور اشاره کرد.

یک دوئل واقعی با«آناکارنینا»در شهرزاد

«آناکارنینا» اقتباسی است بسیار آزاد از رمان مشهور ادبیات روسیه، لئو تولستوی!

نمایش «آنا کارنینا» به نویسندگی و کارگردانی آرش عباسی، بعد از دو دوره اجرا، این بار در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته است.

داستان این نمایش‌ درباره یک مجری معروف تلویزیون است که در پانصدمین برنامه‌اش مهمان ویژه‌ای دارد؛ همسر سابق‌اش که هنرپیشه معروفی است، مهمان این قسمت برنامه است. معصومه رحمانی و بهنام شرفی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.این نمایش هر روز ساعت۱۸ در سالن شماره ۲ میزبان تماشاگران است.

تجربه هایی شخصی با"درهم تنیدگی"

احسان گودرزی و خاطره حکیمی هم زوج هنری هستند و هم زن و شوهر و اولین آشنایی خیلی ها با آن‌ها به قطعه‌ی موسیقی برمی‌گردد که گروه دو نفره‌شان تحت عنوان «دوباره» منتشر کرد و در فضای مجازی وایرال شد. گودرزی و حکیمی در نمایش"درهم تنیدگی" تجربه‌های شخصی‌شان را تبدیل به اثر هنری کرده اند و به گونه ای بسطش داده اند که تبدیل به تجربه‌ی شخصی مخاطب هم بشود.

نمایش «درهم تنیدگی» به نویسندگی و کارگردانی احسان گودرزی هر روز ساعت ۱۹:۴۵ در سالن شماره۲ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود. احسان گودرزی نمایش‌هایی همچون؛ «مثل شلوار جین آبی»، «آهواره» و «اسلحه ناموس منه» را در کارنامه کارگردانی خود دارد.. بازیگران نمایش ۷۰دقیقه‌ای «دَرهَم‌تَنیدگی»، خاطره حکیمی و احسان ‌گودرزی هستند.

اجرای نیمه تمام جعفر والی در تئاتر شهرزاد به سرانجام می رسد

هرچند جعفر والی قبلا هم نمایشنامه «در گوش سالمم زمزمه‌ کن» را اجرا کرده بود ولی این متن جاذبه‌ای برای او داشت که می‌خواست برای سومین بار آن را روی صحنه بیاورد. با این حال فرشته مرگ، این فرصت را از او گرفت. اما حالا ایرج راد قصد دارد این پروژه نیمه‌تمام را در تئاتر شهرزاد به سرانجام برساند.

نمایش «در گوش سالمم زمزمه کن» با بازی سعید امیرسلیمانی و ایرج راد، از ۱۸ خرداد در سالن شماره ۳پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.«در گوش سالمم زمزمه کن» نوشته ویلیام هنلی است که با بازی ایرج راد و سعید امیرسلیمانی آماده شده است. این نمایش با مدت زمان ۷۰ دقیقه در ساعت ۲۰.۳۰ روی صحنه خواهد رفت و سایت تیوال فروش اینترنتی بلیت‌های آن را برعهده دارد.

«تاکسیدرمیِ»اهوازی ها در تهران

 نمایش «تاکسیدرمی» کاری از گروه تئاتر آماتور اهواز به تئاتر شهرزاد رسید.

 نمایش «تاکسیدرمی» به نویسندگی رسول حق‌جو  و کارگردانی مجتبی رستمی‌فر و تهیه‌کنندگی سامان خلیلیان کاری از گروه تئاتر آماتور اهواز از ۱۶ خرداد وپس از اجراهای درتالار مولوی ، هرروز ساعت ۱۸ در سالن شماره۲ پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.

نمایش تاکسیدرمی پیش از این در شهرستان اهواز تولید و به روی صحنه رفته و در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نامزد دریافت جایزه بهترین نویسندگی، طراحی صحنه ، بازیگری مردشده بود.

نمایش "عمارت قدیمی" به نویسندگی حمیدرضا نعیمی بر اساس داستان‌هایی از ریموند کارور نویسنده و شاعر سرشناس آمریکایی با طراحی و کارگردانی سعید ‌داخ با مدت زمان ۶۵ دقیقه هر روز ، ساعت ۱۹:۱۵ در سالن شماره ۳ پردیس ‌تئاتر ‌شهرزاد ‌به صحنه می‌رود.

"دختر"و روایت گم شدنی عجیب

نمایش "دختر" به نویسندگی، طراحی و کارگردانی حسن حسامی در سالن شماره ۳ پردیس ‌تئاتر ‌شهرزاد به مدت زمان ۴۵ دقیقه همه روزه به جز شنبه‌ها، ساعت ۱۸:۱۵ به استقبال مخاطبان می‌رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:پدر و مادری صبح از خواب بیدار می شوند و دنبال دختر شان می گردند اما او را پیدا نمی کنند!

"برف سیاه"و حکایت یک قاتل زنجیره ای

نمایش"برف سیاه"به نویسندگی و کارگردانی بابک داور از ۱۶خرداد ماه در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.این نمایش داستان یک قاتل زنجیره‌ای است که شب‌ها دخترهای جوان را می‌دزدد و تکه‌تکه‌ می‌کند!این اثر نمایشی هرشب ساعت۲۱:۴۵ روی صحنه می رود.