دومین نشست صدای صحنه‌ با حضور فریده فرجام(نمایش‌نا‌مه‌نویس و کارگردان تئاتر)،فاطمه گودرزی (بازی‌گر سینما، تئاتر و تلویزیون)، افشین هاشمی( نمایش‌نا‌مه‌نویس، بازیگر و کارگردان سینما و تئاتر)، رفیق نصرتی( منتقد، مدرس و پژوهش‌گر تئاتر) و بهزاد صدیقی (نمایش‌نامه‌نویس، پژوهش‌گر ومنتقد تئاتر) توسط خانه‌ی تئاتر فر‌هنگ‌سرای گلستان در خانه‌ی فرهنگ فدک برگزار‌می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر:  در دومین نشست صدای صحنه‌، نمایش‌نامه‌ی عروس از مجموعه نمایش‌نا‌مه‌ی تاج‌ماه‌ معرفی، نمایش‌نامه‌خوانی و نقد و بررسی می‌شود.

در این نشست صدای صحنه‌ که ساعت 18 روز یک‌شنبه 2 آذرماه جاری در خانه‌ فرهنگ فدک،  فرهنگ‌سرای گلستان برگزار‌می شود، فریده فرجام کارگردانی این نمایش‌نامه‌خوانی را برعهده دارد و در آن فاطمه گودرزی، پونه‌عبد‌الکریم‌زاده،فرزان بهنام،سیامک ادیب، محمد رضا رجبی،علی‌رضا قنبرزاده فرید، مهدخت مولایی، شبنم عبداللهی و سحرکاوه نقش‌خوانی می‌کنند و افشین هاشمی نیز مدیر اجرایی آن است.

در این نشست پس از اجرای نمایش‌نا‌مه‌خوانی، نمایش‌نا‌مه‌ی عروس با حضور فریده فرجام، بهزاد صدیقی، افشین هاشمی و رفیق نصرتی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.   

فریده ‌فر‌جام نخستین زن نمایش‌نا‌مه‌نویس ایرانی است که به شیوه‌ی نمایش‌نا‌مه‌نویسی اروپایی در ایران سال‌های 32-33 خورشیدی نمایش‌نا‌مه‌ نوشت و  آثارش در سال‌های 1343-44   با عنوان عروس و تاج‌ماه توسط  سازمان کتاب‌های جیبی منتشر شد. فرجام علاوه بر نمایش‌نامه‌نویسی، در کارگردانی تئاتر و سینما  فعال است که عمده‌ی فعالیتش در پس از مهاجرت از ایران در کشور‌های فرانسه ، آمریکا و هلند کارگردانی  سینما و تئاتر و نیز تدریس بازی‌گری و کارگردانی بوده‌است. داستان‌نویسی برای کودکان و نوجوانان، بزرگ‌سالان، نمایش‌نا‌مه‌نویسی برای کودکان و نوجوانان فعالیت‌های دیگر هنری این هنرمند است.

لازم به یادآوری است درآمد حاصل از فروش بلیت  نمایش‌نا‌مه‌خوانی دومین نشست صدای صحنه به انجمن حمایت از بیماران هموفیلی اختصاص می‌یابد.

گفتنی است در نخستین نشست صدای صحنه که در نخستین یک‌شنبه‌ آبان‌ماه سال جاری برگزارشد، نمایش‌نا‌مه‌  "من آن‌جا نیستم"  نوشته‌ی مهدی میرباقری مورد نقد و بررسی قرارگرفت.

علاقه‌مندان برای شرکت در دومین نشست صدای صحنه‌، می‌توانند در تاریخ یاد‌‌شده به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب فرهنگ‌سرای گلستان، کوچه‌ی بوستان فدک،خانه‌ی فرهنگ فدک مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیش‌تر با شماره تلفن 77813002 تماس بگیرند.