نمایش «مبارک در ژاپن» به کارگردانی علی فتحعلی این روزها آخرین روزهای تمرین خود را پشت سر می‌گذارد تا به زودی و با یادی از سعدی افشار در تماشاخانه‌ سنگلج روی صحنه برود.

چارسو پرس: نمایش «مبارک در ژاپن» به نویسندگی و کارگردانی علی فتحعلی که پیش از این در تمام ایران اجرا شده بود، بار دیگر در تماشاخانه‌ سنگلج میزبان علاقه‌مندان به نمایش‌های سنتی و ایرانی خواهد بود. این نمایش با یادی از سعدی افشار اجرا می‌شود.

در خلاصه‌ داستان نمایش آمده است: در دهه‌ شصت، پس از تعطیلی سالن‌های نمایش در لاله‌زار، برخی هنرمندان جهت امرار معاش به همراه یک موج اجتماعی راهی ژاپن شده‌اند اما آنجا با مشکلاتی روبرو می‌شوند ...

داوود داداشی، علی فتحعلی، محمود موسوی، نگار مقدسی، حمیدرضا جهانگیری، حمیدرضا مرادی، مهدی نوری، اسماعیل یوسف‌پور و محمد حاج‌محمدی در نمایش «مبارک در ژاپن» به عنوان بازیگر حضور دارند.

دیگر عوامل اجرایی نمایش عبارتند از کسرا ریاحی‌وفا دستیار کارگردان، محمد حاج‌محمدی مدیر صحنه، علی تایفی، کیوان نیازمند، امیرحسین زارع‌زاده نوازندگان، مهری پرهیزکار طراح لباس، اختر تاجیک، مهسا بابایی عکاس، احمدرضا حجارزاده روابط‌عمومی و امور رسانه.

نمایش «مبارک در ژاپن» با مدت‌ زمان اجرای ۱۰۵ دقیقه، از روز چهارشنبه اول تیرماه ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه‌ سنگلج اجراهای خود را آغاز می‌کند و تا یک ماه روی صحنه خواهد بود.