در پی درج مطلبی با عنوان "توقفِ نمایش "شب شک" به دلیل عدم مجوز تمدید و تبلیغ است" پردیس تئاتر شهرزاد با انتشار جوابیه ای، در خصوص ابهامات طرح شده پاسخ داد.

چارسو پرس: به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد: در پاسخ به ادعاها و مصاحبه مهدی امینی رئیس شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره کل هنرهای نمایشی،در پی متوقف شدن اجرای نمایش «شب شک» به کارگردانی امیرحسین بریمانی و تهیه کنندگی نوید محمدزاده و صحبت های ایشان در خصوص عدم کسب مجوز تمدید، نکات زیر قابل ذکر است:
الف_ رئیس شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش بهتر از هر کسی باید بداند که باز شدن سات بلیط فروشی یک نمایش بدون کسب مجوز و اعلام شورای نظارت غیر ممکن است و پردیس تئاتر شهرزاد نیز از این قاعده مستثنی نیست
ب- مجوز تمدید نمایش"شب شک"با شماره 145241/ 1401در دبیرخانه اداره کل هنرهای نمایشی ثبت شده است و به غیر از تایید شورای نظارت در گروه مشترک با سایت تیوال، امکان ندارد فروش نمایشی باز شود.
ب- نمایش شب شک به دلیل فاصله کم صدور مجوز تا اجرا تبلیغی در فضای مجازی نداشته است و هنوز تیزر و پوستر رسمی برای آن طراحی نشده است و منظور از "پخش بدون مجوز تبلیغات نمایش" دقیقا مشخص نیست که به کجا اشاره می کند!

ج- در قسمتی از این گفتگو آمده است: این مشکل با حضور کارگردان و رفع ابهامات موجود برطرف خواهد شد! اما قراین و شواهد نشان از آن دارد که نام تهیه کننده نمایش سبب توقیف این نمایش بغ=عد از اولین اجرا شده است.
سوال اینست که چطور پس از تایید نهایی شورای نظارت و صدور مجوز بعد از بازبینی ، چرا با نامه کتبی به سایت تیوال دستور توقیف نمایش و بستن فروش آن صادر شده است؟ آیا قرارست هر نمایش بعد از بارها بازبینی متوقف شود؟
لازم به دکرست که فروش بلیت نمایش شب شک به کارگردانی امیرحسین بریمانی و تهیه کنندگی نوید محمدزاده بعد از اولین اجرا در دوره جدیداز روز یکشنبه (پنجم تیر ماه) در سایت ارائه دهنده این بلیت متوقف و کلیه اقلام تبلیغایت این نمایشی بنا به اعلام شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمع‌آوری شده است.