پرفورمنس «مرثیه ای برای کتاب سوزی‌ها» به کارگردانی علی اتحاد و اجرای هانیه توسلی و مهدی احمدی دی ماه در فرهنگسرای نیاوران به صحنه خواهد رفت.

پایگاه خبری تئاتر: پرفورمنس «مرثیه ای برای کتاب سوزی‌ها» به کارگردانی علی اتحاد دی ماه در فرهنگسرای نیاوران به صحنه خواهد رفت. هانیه توسلی و مهدی احمدی اجراگران این نمایش هستند که به زودی چند بازیگر دیگر هم به گروه اضافه خواهند شد.

اجرای مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها سفری برای مخاطبان فراهم می‌کند تا از میان ویدیو اینستالیشن‌ها، اجرای زنده و موسیقی پدیده‌ کتابسوزی را در ساحت تاریخ این ناحیه‌ جغرافیایی و حتی جهان مرور کنند. در این اجرا مخاطبان در دل دو طبقه فضای اجرا، در حال حرکت هستند و می‌توانند بر طبق راهنمایی اولیه که در حین ورود انجام می گیرد در اجرا مشارکت داشته باشند. چنانچه اشخاصی از دل این سفر خسته شوند می‌توانند با خود صندلی‌های متحرک را جابه‌جا کنند و روی آنها بنشینند.

این پرفورمنس از 20 دی تا 10 بهمن ماه به مدت 20 شب در دو نوبت 18:30 و 20 در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌رود.

دیگر عوامل این پرفورمنس عبارتند از تهیه کننده: مجید رحیمی جعفری، نوازنده: نغمه مرادآبادی (تار)، ژوبین کلهر (کمانچه)، اجراگر آواها: حامد کاظمی، آهنگساز: علی صمدپور، وُکال آرتیست: افسانه رثایی، طراح هنری: علی اتحاد، طراح لباس: فاطمه عربی، برنامه‌ریزی و پشتیبانی: هدیه میرزاده، دستیار تهیه: رامین اعلایی، مشاور رسانه‌ای: منصوره بسمل، عکاس و تصویربردار: موسی هاشم‌زاده، هماهنگی: نجمه شادآرام، گرافیک دیزاین: آناهیتا آرت استودیو، چاپ: دیسک پرینت، مجری طرح: گروه نمایش آکادمی هنر.