نمایش‌های حاضر در دومین همایش تئاتر کودک و نوجوان اصفهان بعد از مراسم اختتامیه نیز تا 10 مهر در 20 مرکز محله، فرهنگسرا و مجتمع فرهنگی سطح شهر، اجرا خواهند شد.

پایگاه خبری تئاتر: هجده نمایش حاضر در این همایش به جز دو اجرا در هنرسراس خورشید و تالار هنر، 8 اجرا هم در هنرسراها و مراکز فرهنگی مختلف سطح شهر دارند که بنا بر اعلام دبیرخانه همایش، می‌بایست تا 10 مهر این اجراها را انجام داده باشند. برنامه‌ریزی این اجراهای مرکز محله‌ای بر عهده خود مراکز است و علاقمندان باید زمان اجراهای هنرسراها را از این مراکز دریافت کنند.

مدیران فرهنگسراها با شرکت در بازبینی نمایش‌ها، تئاترهای مورد نظرشان را با توجه به پتانسیل و امکانات مرکزشان و حوزه‌های نمایش‌ها، انتخاب کرده‌اند. لیست این فرهنگسراها از این قرار است: خانه کودک، فرهنگسرای مادر، فرهنگسرای اسوه، فرهنگسرای باران، فرهنگسرای مولود، فرهنگسرای آیت الله اهتمام، فرهنگسرای دانش، فرهنگسرای استاد همایی، فرهنگسرای علامه دهخدا، فرهنگسرای شهدای دستگرد، مجتمع فرهنگی امام خمینی، جزیره بازی، صفه، باغ فدک، پارک بانوان، ورزشگاه نور، ورزشگاه سلامت، ورزشگاه بهمن، کتابخانه‌های کودک و نوجوان و پارک‌‌های دانایی.

دومین همایش تئاتر کودک و نوجوان اصفهان، با 36 اجرای انجام شده در تالار هنر و هنرسرای خورشید، 29 شهریور ماه با مراسم اختتامیه به پایان می‌رسد اما نمایش‌های حاضر در همایش تا پیش از 10 مهر هر کدام 8 اجرا در 2 مرکز محله خواهند داشت و باقی اجراهای توافق شده با آن مرکز را از آن به بعد طبق قراردادشان انجام خواهند داد.