مراسم افتتاح نمایش «خانه.وا.ده» به کارگردانی محمد مساوات و «کالون و قیام کاستلیون» به کارگردانی آرش دادگر روز یکشنبه 9 آذرماه، برگزار خواهدشد.

پایگاه خبری تئاتر: این مراسم ساعت 17:30 همزمان برای دو نمایش «خانه.وا.ده» و «کالون و قیام کاستلیون» با حضور هنرمندان، خبرنگاران و عکاسان هنری و مطبوعات برگزار خواهدشد.

در نمایش «خانه.وا.ده» علی محمودی، محمدعلی محمدی، احسان بهلولی، اسماعیل گرجی، بانیپال شومون، نیما نوری‌زاده و امیرعلی هوشمند ایفای نقش می‌کنند.

همچنین در نمایش «کالون و قیام کاستلیون» مهران امام بخش، کامبیز امینی، فرید قبادی، حسام منظور، آرش دادگر، یعقوب صباحی، عمار آشوری، مریم راسخ‌،‌ مهراب رستمی، امیر رجبی و علی کوشا به عنوان بازیگر حضور دارند.

در خلاصه نمایش«خانه.وا.ده» از قول کارگردان نمایش آمده است: پدر خانواده هدیه‌ بزرگی را که یک هواپیمای تک موتوره است، خریداری می‌کند، اما پسر بزرگ خانواده هدیه پدر را انکار می‌کند و ...

نمایش «کالون و قیام کاستلیون» پیش از این در سالن مولوی(1385) و سالن چهارسو (1386) روی صحنه رفت و با اقبال عمومی هم مواجه شد. این اثر برداشتی آزاد از رمان «وجدان بیدار» اشتفان تسوایک است که توسط حمیدرضا نعیمی نوشته شده است.