دومین اکران مردمی فیلم سینمایی «روز ششم» به کارگردانی حجت قاسم‌زاده اصل با حضور جمشید هاشم‌پور، بهرام ابراهیمی، نیلوفر کوخانی، از بازیگران فیلم ومحسن مسافرچی پخش کننده و حجت قاسم‌زاده اصل کارگردان فیلم، شب گذشته چهارشنبه ۸ تیر در پردیس سینمایی نارسیس برگزار شد.

چارسو پرس: جمشید هاشم‌پور پبش از نمایش فیلم با تشکر از حضور تماشاگران گفت: تماشاگران در روزهای سرد و گرم حامی سینما بودند و من همیشه از شما مردم متشکرم.
وی ادامه داد: امروز سینمای ایران و جهان دچار یک رکود شده است و به همین دلیل حضور شما تماشاگران بیش از پیش اهمیت دارد و ارزشمند است. امیدوارم سینمای ایران دوباره زنده شود و کارهای بهتری ساخته شود، هرچند من خیلی امیدوار نیستم.

حجت قاسم‌زاده اصل کارگردان فیلم نیز گفت: ساخت فیلم سخت است ولی کنار تمام سختی‌ها، همیشه خاطرات خوشی نیز برای ما ساخته می‌شود. یکی از خاطرات خوشی که برای من در فیلم روز ششم ماند همکاری با جمشید هاشم‌پور بود، هنرمند خوش‌اخلاق، باتجربه و خستگی‌ناپذیر.

بهرام ابراهیمی یکی دیگر از بازیگران فیلم نیز با تشکر از حضور تماشاگران گفت: این روزها همه ما تحت فشار مسائل و مشکلات اقتصادی هستیم، من از شما که در این شرایط لطف دارید و به سینما می‌آیید بسیار سپاسگذارم.

وی ادامه داد: حضور در فیلم روز ششم، سومین همکاری من با حجت قاسم‌زاده است و از اینکه در روز ششم کنار جمشید هاشم‌پور حضور داشتم و همکاری کردم خوشحالم.

فیلم روز ششم به کارگردان حجت قاسم‌زاده اصل همچنان در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است.